FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Fuchs/Michels - Durkin/Vislova

• 01
    Roman Empire Specials
    den 9 augusti 2011 15:45

Fuchs/Michels (tidligere Overzier) er et meget solidt tysk par, der har gjort deres indtog i top 10 på ranglisten. De er solide og har tungt skyts - mens de har det lidt svære mod de mest mobile par.

Der er generelt fremgang i russisk badminton, hvor de er begyndt at markere sig i de mindre turneringer rundt omkring - de er dog ikke gode nok til at være med på SS-niveau og derfor matches de primært på lavere niveau.

Alle 4 spillere satser rene doubler og mixeddouble - tyskerne har dette som deres primære satsning efter de blev sat sammen, mens russerne begge prioritere rene doubler højest - særligt Vislova.

Europæiske par ligger bedre til tyskerne end de asiatiske - og de taber sjældent til dårligere placerede europæiske par. Tyskerne har vist stor styrke ved nogle SS-turneringer seneste års tid - og jeg vurderer dem generelt bare bedre end russerne her.

• Svara
  • 02
    HerrFlick
    den 9 augusti 2011 15:46

Er der noget sted man kan følge denne kamp?

• Svara
    • 03
      tolle10
      den 9 augusti 2011 16:02

Tv2sport sender badminton hele dagen, men det er fra bane 1, og denne kamp bliver spillet på bane 3. Du kan følge resultaterne af kampene på denne her side: http://tournamentsoftware.com/sport/matches.aspx?id=E563A742-DF5A-44B0-8253-B53004FAEB4D og hvis du klikker view live scorer oppe i højre hjørne kan du følge kampens gang live. Dog er det ikke billeder. Jeg ved ikke om der er nogle steder hvor kampen kan streames live. Bet365 har live-streaming fra turneringen, men denne kamp er ikke på listen.

• Svara
    • 04
      Larsen
      den 9 augusti 2011 16:04

http://www.tournamentsoftware.com/sport/court.aspx?id=E563A742-DF5A-44B0-8253-B53004FAEB4D&crtid=3

Kampen står næstsidst i programmet.

• Svara
      • 05
        HerrFlick
        den 9 augusti 2011 18:23

Tusind tak for hjælpen, havde godt luret at Bet365 nemlig ikke havde den på listen, så derfor måtte jeg finde den andetsteds, og det hjalp i med, tak.
        (som I kan forstå synes jeg nemlig væddemålet virker godt og vil derfor gerne følge kampen)

• Svara