FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Fremtidens spillemarked

• 01
    DickHansen
    den 5 december 2011 12:46

Sakset fra et interview med Betsafe forud for omlægningen af det danske liberalisering af spillelovgivningen: "Tilbagebetalingen på den danske version vil være anderledes pga. den danske 20% skat. På nuværende tidspunkt kan vi ikke give konkret svar på hvordan tilbagebetalingen ændres, men det vil blive meldt ud snarest muligt."
    Der er lagt op til store ændringer i spillemarkedet for os danskere om mindre end 4 uger. Hvordan vil det påvirke SpilXperten? Skal vi, der poster et tip i ny og næ poste oddset fra den danske udgave af de kommende legaliserede bookmakers, eller den internationale? Jeg har bl.a. også læst, at danskere er blevet udelukket fra SkyBet, der jo er repræsenteret blandt SpilXpertens bookmaker-udvalg (Boylesports har i øvrigt også lukket for danskere)
    Så, hvordan påvirker markedsliberaliseringen udvalget af odds her på sitet?

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 5 december 2011 16:13

En interessant problemstilling. Personligt er jeg holdt op med at anbefale spil hos Skybet, da de lukker for danske kunder d. 13. december.

• Svara
  • 03
    olle07
    den 5 december 2011 16:59

Danbook har vist meldt ud deres tilbagebetaling ikke skulle ændre sig så spændende hvordan markedet kommer til at se ud. Hvis de og andre bookmakere holder deres tilbagebetaling så kan jeg ikke se Betsafe få meget ud af deres licens.

• Svara