FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Frederikshavn White Hawks - Rødovre Mighty Bulls

• 01
    Villa
    den 11 mars 2010 13:40

@Larsen

Hvorfra ved du at Jesper Jensen er med i aften for Frederikshavn.

Syntes der står på Al-Bank ligaens hjemmeside at han ikke er med.

Det er jo trods alt topscoreren som er med/ikke med.

• Svara
  • 02
    Larsen
    den 11 mars 2010 13:57

@ Villa

Jeg har måske formuleret mig forkert. Det er en formodning jeg har, da det jeg har hørt peger på, at han er i bedring.

Angående AL-Bank Ligaens officielle hjemmeside, så refererer de som oftest blot, hvad situationen var i den seneste kamp. Det er i hvert fald min erfaring.

• Svara
  • 03
    Larsen
    den 11 mars 2010 14:51

"Alle mand er klar", beretter White Hawks-træner Henrik Christiansen kort overfor Hockeyzone.dk, hvilket også indebærer, at Jesper Jensen kommer på is i aften.

• Svara
  • 04
    Villa
    den 11 mars 2010 15:07

OK.

Rødovre mangler også Blomquist udover Jesper Jensen iflg. hjemmeside. Dermed er Rødovre svækket meget i defensiven.

Hvordan ser du værdi i FIK. De skal jo vinde i aften. Danske spil giver som de højeste 2.6 for FIK -1. FIK tabte kun 3 hjemmekampe i hele grundspillet.

• Svara
  • 05
    Larsen
    den 11 mars 2010 15:32

Det så jeg desværre også først senere på deres lidt usædvanlige live opdatering fra busturen. Det koster naturligvis defensivt og forringer under 5,5 mål - uden tvivl - men omvendt slipper de også for alle de hjernedøde udvisninger, som "Blomman" tager. Suveræne 114 udvisningsminutter og 32x2 minutter er det blevet til.

Jeg synes egentlig, at oddset er ramt meget fint. Var oddset ikke faldet og info om Blomqvist var der, så havde der selvfølgelig været mere værdi i hjemmesejren. Betway og Sportingbets 1,90 er dog ikke helt tosset.

• Svara