FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Frederikshavn White Hawks - Rødovre Mighty Bulls

• 01
    Larsen
    den 6 mars 2010 14:29

Først kvartfinaleopgør mellem Frederikshavn og Rødovre spilles i aften i Scanel Hockey Arena. Det overrasker mig ikke, at Frederikshavn er favoritter og oddset er på vej ned, men til gengæld er jeg overrasket over, at bookmakerne ikke har sat under 5,5 mål til favorit i dette match up.

Frederikshavn og Rødovre spiller ofte tætte kampe og står virkelig godt til hinanden. Tilmed har Frederikshavn en super sidste skanse i form af Frederik Andersen.

Vi så i de to slutspilskampe i går aftes, hvordan kampene var fyldt med taktik og oplæg fra trænerne. Således blev der spillet langt mere taktisk og sikkert, selvom der var masser af skudforsøg i både Esbjerg og AaB. Tit blev de dog taget fra ufarlige vinkler i stedet for det sidste træk, og det den tendens tror jeg meget vel, at vi kan se i aften også.

Rødovre er dog desværre uden backen Jesper Jensen, der kom ud for et grimt uheld. Samtidig er Kasper Pedersen tvivlsom. Også kaptajn og forward Michael Smidt er tvivl hos udeholdet.

Der fås omkring odds 2 mange steder på nettet - jeg har denne som lille favorit.

• Svara
  • 02
    Desse
    den 7 mars 2010 14:46

Fornøjelse at følge dine ishokey indlæg... :-).

• Svara