FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Frederik Nielsen - Kevin Anderson

• 01
    wausa
    den 15 januari 2012 18:15

Spillet her går ud på at Frederik Nielsen højst vinder et enkelt sæt i hans første Grand Slam kamp. Jeg tror, at Kevin Anderson kommer til at hente sejren rimelig hurtigt, selvom Frederik Nielsen i starten af denne sæson har spillet utrolig flot.

Man kan roligt sige at der venter Frederik Nielsen et flot år, hvis dette spil forsætter sæsonen i gennem.

Kevin Anderson spiller sin blot 2. kamp i år.

Anderson vinder alligevel 3-0 eller 3-1.

Odds 1,55 indeholder for mig en hel fin værdi!

Argumenter for:
    1. Kevin Anderson må betegnes som (klart) den bedste spiller
    2. Kevin Andersons serv er på højt niveau. Jeg så desværre ikke hans første kamp i sæsonen, men han er normalt kendt for sin store serv.
    3. Selvom Frederik Nielsen har imponeret mod rigtig dygtige spillere, så har han altså endnu ikke vundet.
    4. Frederik Nielsen må have en del nerver på til denne kamp. Første Grand Slam kamp, bliver noget helt specielt!
    5. Frederik Nielsens helt store våben (baghånden) skal op på et utroligt niveau til denne kamp.

Argumenter i mod:
    1. Frederik Nielsen har som nævnt haft en rigtig pæn start på sæsonen.
    2. Anderson har kun en kamp i sæsonen og har dermed ikke haft den optimale forbedredelse til turneringen.
    3. Fish, som også server rigtig godt, havde problemer med Frederik Nielsen, som turde tage chancer på returen.

Anderson er klar favorit i en kamp på 5 sæt.

Held og lykke med jeres spil!

• Svara
  • 02
    Rela
    den 15 januari 2012 18:15

Den kan fåes til 1,6 hos scandic

• Svara
  • 03
    Bech7
    den 15 januari 2012 19:02

Der går rygter om at Anderson er småskadet, så ville holde mig fra sådan et bet..

• Svara