FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Filippo Volandri - Marcel Granollers

• 01
    Sutsko
    den 2 augusti 2011 12:19

ATP Tennis fra Kitzbühl.

Et meget klassisk og forståeligt move. Marcel Granollers fejrede søndag en af karrierens største triumfer, da han gik til top i ATP turneringen i Gstaad. I finalen betvang han landsmanden Fernando Verdasco. Inden da var det også blevet til sejre over gode navne som Mikhail Youzhny og Stanislas Wawrinka.

Volandri var ikke i Schweiz, men derimod i Kroatian nærmere bestemt Umag. Her vandt han sikkert i 1. runde over det lokale håb Pavic inden han fik en alvorlig rundbarbering af Alexandr Dolgopolov. Sidstnævnte kan når spillet kører virkelig være nærmest uovervindelig, mens Volandri kan have lidt attitude problemer i modgang. Det ændrer dog ikke ved at Volandri ugen før vandt en Challenger på grus hjemme i Italien, så formen er bestemt ikke til rotterne.

Granollers har uden tvivl momentum. Ofte ser man dog en reaktion efter en turneringssejr det kan både gå den ene og anden vej, men mon ikke han er lidt trær efter et par rigtig hårde kampe i weekenden?

Sidst de to spillere mødtes var iøvrigt i slutningen af April i Beograd på grus. Her vandt Volandri 6-2 6-4. Det var revanche for opgøret i september 2010, hvor Granollers vandt i 3. sæt i Bukarest.

Først havde jeg 60-40 til Granollers på mit papir. Efter en grundig gennemgang vil jeg nedjusterer en smule, men 35% skal Volandri alle dage have efter min mening, derfor sættes 2 units til odds 3,0 på Betfair. Der er givetvis mulighed for at fange den bedre senere.

• Svara
  • 02
    LaLeø
    den 2 augusti 2011 12:19

Hej Sutsko!

Så er vi igen uenige i vurderingen af denne match.

I deres seneste indbyrdes opgør tog Granollers en medical timeout og leverede derudover en frygtelig umotiveret indsats, som vi i tidligere tider har set ham gøre for ofte.

Reaktionen på en turneringssejr for Granollers vedkommende har hidtil været en rigtig skidt efterfølgende førsterunde, men turneringen i Gstaadt var klart han største triumf og han kan alt andet lige kun være interesseret i at tage formen videre.

Og så er han en langt bedre spiller..

Just my 5 cents :)

• Svara
  • 03
    Bollerup
    den 2 augusti 2011 12:34

Uenigheden har har jeg også bemærket:) Derfor holder jeg mig nok fra kampen.

@Laleø: Hvad er din cv for kampen, for Volandri er nu helt oppe i 3,2.

• Svara
  • 04
    LaLeø
    den 2 augusti 2011 13:02

Jeg lå umiddelbart i 70-30, hvilket gav 105%, da Granollers lå i 1,50.

Værdien er højere for 2-0 sæt spillet, dog :)

• Svara
  • 05
    Sutsko
    den 2 augusti 2011 14:01

Uenighed skaber et marked :-)

Jeg havde ikke set dit spil LaLeø. Jeg vil gerne gå med til at give favoritstempelet til Granollers, og jeg vil gerne gå med til at Volandri er lidt suspekt. Det har jeg også taget med i min CV. Jeg ser ikke bort fra, at Volandri kan få en alvorlig lussing. Jeg er dog ikke i tvivl om, at Volandri ville vinde 35 ud af 100 gange udfra dagens forudsætninger før kampen.

Mvh.

Sutsko

• Svara
  • 06
    LaLeø
    den 2 augusti 2011 16:35

Ja, det har du selvfølgelig ret i ;-)

Det er så i øvrigt der, at min vurdering er 30 gange ud af de 100 - maksimalt - ud fra dagens forudsætninger.

• Svara