FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Federer - Nadal

• 01
    wausa
    den 21 november 2011 19:30

Der er blevet tid til sæsonfinalen. En turnering, hvor de bedste spillere fra ATP touren mødes.

Der spilles i 2 grupper. Djokovic og Murray i samme gruppe og Nadal og Federer i den modsatte. Vinderen skal findes blandt en af disse spillere.
    Det er jeg ret sikker på.

Jeg går efter overraskelsen med 2-0 til Nadal

Argumenter for
    1. Nadal har taget på Federer indbyrdes.
    2. Nadals tempo kan true Federer
    3. Nadal er IMO den bedste spiller

Argumenter i mod:
    1. Federer er traditionelt god ved denne turnering
    2. Nadal har ikke spillet meget den seneste tid
    3. Federer må være favorit her
    4. Nadal spillede ikke imponerende i første kamp.

Kort sagt er Federer favorit, men værdien ligger her.
    Held og lykke med jeres spil!

• Svara
    • 02
      DitlevVallentin
      den 21 november 2011 19:30

Enig igen.... Federer er klar favorit, men værdien ligger helt klart hos Nadal!
      Man har tidligere set, at ligemeget hvor stærk form Federer er i, har han det svært mod Nadal. Jeg tror det skylder Nadals enorme topspin, han skyder op i Federers enhånds-baghånd og på den måde presser Federer til fejl og lidt for korte bolde hvor Nadal så kan sætte dødsstødet ind f.eks. via. hans skarpe vinklede forhånd! :-)

Har selv tjekket diverse ting op på denne kamp, men kunne igen godt tænke mig en lidt længere analyse med mere begrundede argumenter.

God kamp :-)

• Svara
    • 03
      Tytteboevs
      den 22 november 2011 14:44

Jeg kan ikke vurdere om der er værdi, men jeg ville ikke sætte mine penge på en halvsyg, halvslidt/skadet Nadal, mod en Federer, der ikke virker lige så slidt som sine kollegaer. Ja, Federer tabte andet sæt i første kamp, men det var vidst et mentalt udfald.

Jeg holder mig fra at involverer mig før kampen, men held og lykke.

GL
      T

• Svara