FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Fc Barcelona - Hospitalet

• 01
    Titanium
    den 22 december 2011 23:18

I aften får Hospitalet det meget svært. De skal spille imod nok verdens bedste hold og så endda på udebane. Hospitalet kommer fra den 3. bedste række i Spanien og ligger derfor uendeligt langt fra Fc Barcelonas niveau. Sidste opgør mellem de to hold endte med en kneben 0-1 sejr til Fc Barcelona, et mål som blev scoret i førstehalvleg, men med alle de chancer Barcelona havde burde det have været blevet til flere mål.

Jeg har ikke kunne finde nogen startopstillinger fra hverken Barcelona eller Hospitalet, men for min skyld kan Barcelona stille med hvad de vil for de vinder stadig denne kamp komfortabelt.
    Fc Barcelona har vundet 1. halvleg i de seneste 5 hjemmekampe imod betydeligt bedre hold, så som BATE Borisov og Zaragoza, og jeg er slet ikke i tvivl om at det også kommer til at ske i aften.
    Hospitalet er inde i en skidt stime og har blot vundet en af deres sidste 5 kampe.
    De fleste steder giver en ren Barcelona sejr mellem odds 1,01 og 1,05 hvilket giver et meget godt billede af hvad kampens udfald bliver.

Jeg vuderer at der er minimum 90% chance for at dette tip går hjem, og når man kan få det til odds 1,23 hos betfair er der ganske fin værdi, 110,7%

• Svara
  • 02
    Titanium
    den 22 december 2011 23:18

Resultat ved halvleg: Barcelona: 5-0 :Hospitalet

• Svara