FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Farrar - Feillu (H2H)

• 01
    LFC
    den 7 juli 2011 22:35

Tyler Farrar blev en sikker vinder af 3. etape foran Feillu, og jeg synes, at der er store muligheder for, at han igen slutter foran Feillu på 7. etape.

Etapen ligger godt til de rigtige sprinterne, og efter min vurdering er Tyler Farrar og Petacchi de eneste, der for alvor kan true Mark Cavendish i en ren spurt.

Feillu har gjort det overraskende godt indtil videre med en 2. plads på 3. etape og 4. plads på 6. etape, men i en ren spurt er han ikke blandt de helt store sprintere.

Jeg synes dog, at bookmakerne overvurderer de gode placeringer, da de blandt andet kom efter en underlig spurt med et styrt på 3. etape og en spurt på 6. etape, hvor bakken kort før mål medførte, at mange sprintere var væk inden den sidste kilometer.

Jeg vurderer, at Farrar skal have 70% chance for at vinde den direkte duel imod Feillu på 7. etape.

• Svara
  • 02
    LFC
    den 7 juli 2011 22:35

Bwin er ude med odds 1,60 på Farrar i denne duel.

• Svara