FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FCK - Viktoria Plzen

• 01
    ChelseaMads
    den 16 augusti 2011 16:43

Hejsa,
    I aften spiller FCK og Viktoria Plzen det første af to opgør om at komme i Champions League gruppespillet. Plzen er helt klart bedst på hjemmebane, og da kampen spilles i Parken, synes jeg, at københavnerne har en lille fordel. Jeg tror dog ikke, at FCK vil score tonsvis af mål, da de nok vil fokusere ligeså meget på ikke at lukke mål ind, da det kan koste dyrt, når der skal spilles returopgør i næste uge.

Jeg tror derfor, at FCK og Viktoria Plzen scorer under 2,5 mål.

• Svara