FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FCK- Lyngby

• 01
    TheMadDane
    den 6 november 2011 16:32

Den nyindkøbte angriber Pape Diouf, har været en af de dyre i FCKs trup. Til trods for dette har manden altså floppet og ikke scoret mere end et sølle mål. Han har i alt spillet 507minutter. Altså en rigtig ringe statistik.

• Svara
    • 02
      Original
      den 6 november 2011 16:32

Hvorfor smide spillet op når opstillingen er offentlig gjort og han ikke starter?

• Svara
      • 03
        TheMadDane
        den 6 november 2011 17:21

Arrh min fejl. Da jeg kiggede var de ikke offentliggjort. Så researchede jeg kampene etc, som tog noget tid.. Så postede jeg.

• Svara
      • 04
        Original
        den 6 november 2011 17:23

Jo selvfølgelig er de offentlig gjort 10 minutter før kampen.

• Svara
      • 05
        TheMadDane
        den 6 november 2011 17:35

Nu scorede Pape. Men bettet er annuleret uanset hvad når han ikke startede inde?

• Svara
    • 06
      WoodmanWoody
      den 6 november 2011 18:27

At spille på at Angribere generelt ikke scorer vil jeg fraråde dig kraftigt! Synes personligt det er meget nemmere at vurdere om en angribere er i topform og om han har gode muligheder for at score. Modsat synes jeg det er svært at vurdere om han ikke har selvom det kan lyde lidt mærkeligt. Altså selvom en angriber har haft en dårlig stime og ikke scoret mange mål så er han trosalt angriber og chancen skal nok komme før eller siden desuden er oddsene så lave at jeg synes det svært overhovedt at finde værdi på spillene.

Med venlig hilsen WmW.

• Svara