FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FCK - Esbjerg

• 01
    cbll
    den 25 januari 2012 14:46

Første træningskamp på sæsonen for begge hold, hvor jeg synes bookmakerne overvurderer målchancerne i kampen.

FCK er uden N'Doye(ACN), Santin, samt Larsson & Zanka i midterforsvaret.

Esbjerg er uden Lange og Rieks, der tilsammen har godt for 15 ud af EfBs 32 mål i sæsonen.

En mulighed for at eksperimentere for FCK, men med alle disse offensive afbud har jeg svært ved at være enig i en målrig kamp.

Esbjerg skal fokusere på at holde buret rent, spille organiseret og styre kampene hjem i 1. Division. Naturligvis en svær tilgang imod FCK, men de skal også prøve på det samme, hvorfor jeg forestiller mig en kamp der kommer til at foregå omkring midtbanen - med mange stop i spillet, samt et lavere tempo pga. de noget unormale startopstillinger.

Det er en træningskamp - tilfældigheder kan spille ind - men jeg finder fin værdi i under 3 mål, hvor vi altså får pengene tilbage ved præcis 3.

Esbjerg til odds 9 hos Danske Spil kunne man godt lure værdi ud af - holder mig dog væk fra den lidt endnu, evt. kigge på den live.

• Svara
  • 02
    Oddser
    den 25 januari 2012 14:46

Santin var med for FCK. Han lavede et hat trick.

• Svara
  • 03
    cbll
    den 25 januari 2012 15:18

Underligt. Læste 3 uafhængige steder at han var forventet ude.

• Svara
  • 04
    cbll
    den 25 januari 2012 16:22

Mener bestemt også jeg så på FCK.dk's nyhed omkring det.. At han ikke var på listen - men den har åbenbart glippet mig forbi.

• Svara
  • 05
    Oddser
    den 25 januari 2012 18:06

Ja, en af mine venner fortalte mig også at han ikke var med. Det var han så åbenbart alligevel.

• Svara