FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FCB- Zaragoza

• 01
    TheMadDane
    den 6 november 2011 11:33

Jeg faldt over Woodymanwoodys analyse, med Real madrid, og begyndte så at studere Bet365 markedet med halvegs føringer.
    Jeg fandt dette yderst interesant bet.

Barcelona har hjemme imponerende 26-0 score i ligaen. Hver eneste halveg undtagen 0-0 kampen mod sevilla har de været foran 2-0. Dvs at 2-0 giver pengene tilbage hvorimod 3-0 altså giver 3,55 pengene igen. Klart klart overodds i min bog. Barcelona kommer tit foran og kører derefter Cruise control i 2.halveg. Altså odds 3,55 på at de er foran med 3 er jo vanvittigt.

Normalt spiller jeg ikke på de store hold men dette bet kunne jeg ikke stå for. Kampen er først den 19, men tror bettet bliver slashet op til kampstart.

• Svara
    • 02
      WoodmanWoody
      den 6 november 2011 11:33

Hey TheMadDane :)

Rart at høre andre finder inspiration via mine analyser, så bliver jeg sgu lidt glad! ;)

Jeg synes dog du overdriver her og giver den 7units, en 3-0 føring ved halvleg er trosalt en stor føring, men enig i der er værdi og de er ramt før (havde den bla. på Bayern til odds 7) :))

Jeg synes der er langt mere værdi ved -1,5 til odds 2,150 og havde os planer om at lægge en analyse op omkring den :) Men held og lykke med oddset og lad dem da endelig vinde stort :)

• Svara
      • 03
        TheMadDane
        den 6 november 2011 11:46

Syntes stadig der er kolosal værdi da de ALTID er foran minimum 2-0 ved halveg. Og mod et middelmådigt Zaragoza kan det sagtens ske igen. 3-0 vinder man, og er enig i det er stor føring. Men de er altså sjældent foran kun 1-0, så syntes rigtig god værdi da chance for den fejler helt er lille.

• Svara
      • 04
        TheMadDane
        den 6 november 2011 11:51

Kan jo også nævnes at bare enten Barca/Real går op så er der stort overskud. Men tak for inputtet, og insiprationen ;)

• Svara
        • 05
          WoodmanWoody
          den 6 november 2011 12:53

Er også helt enig i der er værdi, bestemt! spørgsmålet er bare hvor meget og der synes jeg at det være lige lidt overdrivet med 7units. Ville selv mene den rækker til de 5units.

Men tror bestemt os på den og spiller os 1/10 på -2,5 direkte :)

Held og lykke!

• Svara
        • 06
          TheMadDane
          den 6 november 2011 13:06

Ilm.

• Svara
    • 07
      christianbc
      den 7 november 2011 22:27

Syntes godtnok det er voldsomt..

Barcelona har været mildt sagt svingende på det sidste!

Man spiller 2-2 i sidste kamp, og var langt fra lige så dominerende som først på sæsonen.

Udover det smed man point mod Sevilla.

Landsholds pausen er vel næppe en fordel for Barcelona, eftersom Xavi, Iniesta, Villa, Abidal, Pique, Puyol og jeg kunne blive ved, vel må forventes at skal spille for deres respektive landshold!

Zaragoza har langt fra det samme antal spillere på landshold.

Forstår ikke hvordan du kan se nogen som helst værdi i at de skal vinde første halvleg med 3.

Ikke for noget - men det lyder som en better der er på tilt!

• Svara
      • 08
        TheMadDane
        den 7 november 2011 22:57

Fordi barca hjemme ikke er det samme som barca ude. Vent nu bare og se. Og ang herinde har jeg været pisse uheldig. Har smidt de spil op jeg syntes er bedst. og spiller i gns 2 spil om dagen. Har en TBP de sidste 2 måneder på 102%.. Ikke prangende. Men de spil jeg har lagt herop har altså været uheldige at misse. Kan også lige nævnes jeg bl.a. havde spillet Brescia X samt 0-0 til odds 9 ved Bet365. og hvis du ikke "tror" på det kan jeg sagtens linke til en side jeg har offentliggjort spillene på før kampstart. Altså jeg har bare været skide uheldig at de spil der er lagt op her er dem der ikke er ramt. Men spil den eller lad være.

• Svara
      • 09
        christianbc
        den 8 november 2011 12:15

Det er ikke det at det ikke kan lade sig gøre..

Men 7/10 Units.. Det er jo håbløst..

Spil til 7 Units finder du stort set aldrig på de store ligaer.

• Svara