FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC Vaslui - Lazio

• 01
    TheSituation
    den 1 december 2011 18:37

Torsdag aften er der Europa League på programmet når italienske Lazio gæster rumænske Vaslui

Faktum er at Vaslui ligger nr. 3 i Gruppen med 5 point og Lazio ligger 2'er med samme antal point.

Første opgør i mellem disse klubber endte 2-2.

Jeg tjekkede op på reglerne, som foreskriver at det er indbyrdes kampe før antal scoret mål, osv.

Derfor må Lazio for alt i verden ikke tabe her og hvis der er noget italienere er gode til, så er det at spille efter et resultat.

Mine italienske sprogkundskaber er begrænset, men udfra klubbens hjemmeside fremgår det at de kommer med noget nær stærkeste trup.

Mine rumænske sprogkundskaber er dog ikke-eksisterende så trup-info fra den rumænske klub må man vente på fra f.eks. Goal.com

Kampens betydning, holdenes form, og det indbyrdes opgør peger i retning af en tæt kamp, hvor jeg holder Lazio som smalle favoritter. Jeg finder det værdifuldt at spille en gardering på uafgjort og smal Lazio-sejr ved markedets nuværende odds.

Ved enten uafgjort eller 1-måls sejr til Lazio udbetales det effektive odde på 1,82 ved følgende indsats-fordeling;
    52,85% af indsatsen placeres på X til odds 3,40 ved Pinnacle.
    47,15% af indsatsen placeres på (1-0) X til odds 3,85 hos NordicbBet.

• Svara
  • 02
    Nelleberg
    den 1 december 2011 18:37

Der må vel være højere value på:
    FC Vaslui - Lazio 1-0 - 1 tal til 1,79? :-)

• Svara
  • 03
    Nelleberg
    den 1 december 2011 18:38

Beklager - fik kigget forkert på dit tip :-)

• Svara