FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC Nordsjælland - FC Midtjylland

• 01
    christianbc
    den 1 december 2011 23:36

Farum Parken bliver stedet hvor FCN tager livet af en flok såret ulve.

CV - 65% = Betvalue 153%

FC Midtjylland har en uhyggelig skadesliste.

Kristian Bak og Rilwan Hassan er ude med karantæne.
    Tim Janssen er ude med lyskeproblemer.

Men som man troede det ikke kunne blive være så er der stadig en række spillere der er yderst tvivlsomme.

Jude Nworuh, Sylvester Igboun, Izunna Uzochukwu, Martin Albrechtsen, Mads Albæk og Jonas Borring.

Tre mand er definitivt ude og hele 6 mand er stærkt tvivlsomme til årets sidste runde.

Glen Riddersholm har nærmest aflyst hver anden træning for at sparer spillerne så meget som muligt..

"Vi har i stedet trænet en del individuel træning med de spillere, der overhovedet har været til rådighed ved træningen, men med henblik på topkampen er det bestemt ikke optimalt" Udtaler Glen Riddersholm til Midtjyllands hjemmeside.

FC Nordsjælland har været dette års helt store positive overraskelse og kommer lige fra en rigtig flot sejr i Silkeborg.

Nordsjælland har blot tabt en enkelt hjemmekamp i år og jeg nægter at tro på den anden kommer mod et midtjysk reservehold.

Hvis bare halvdelen af de tvivlsomme ikke er med, så indeholder dette spil KÆMPE værdi.

To formstærke hold, havde Nordsjælland som favorit inden kampen, men med disse nye oplysninger, så er de i mine øjne kæmpe favorit.

Bevæger mig uden for mit normale område, men dette spil er for lækkert til at lade ligge.

• Svara
    • 02
      Bollerup
      den 2 december 2011 00:19

Jeg er enig med MadridistaDK her. Dette kan du ikke mene seriøs, christianbc?

Jeg kan ikke finde noget i din analyse, som berettiger til 10 units. Er der noget, du ved, som vi andre - inklusive bookmakerne - ikke ved?

Hvis du ligger inde med en viden, som gør dette til årets bedste spil, så synes jeg, du skal skrive det ind i analysen.

• Svara
      • 03
        gunners
        den 2 december 2011 00:31

65 % er vildt, men tror på at den kommer ned til omkring odds 2.0

• Svara
      • 04
        MadridistaDK
        den 2 december 2011 01:38

Tjah, tvivler nu godt nok på den falder helt ned til det leje, men ifølge christianbc's CV er den spilbar ned til 1,55 hvilket virker absurd!

• Svara
      • 05
        Herba
        den 2 december 2011 03:33

Jeg kan kun tilslutte mig, min vurdering er at du har begået en klassisk rookie fejl, du fokuserer på dem der mangler istedet for hvem der spiller for fcm...
        Det er helt sikkert mange at undvære, men hvis de har næsten ligeså gode reserver så behøves det vel ikke at være det store problem...

• Svara
      • 06
        vixen
        den 2 december 2011 06:53

Madridista og andre - 10 units er måske lidt heftigt, unit-forklaringen taget i betragtning. Omvendt er Diegos 4 units måske lidt i underkanten (han er jo en gammel, konservativ ræv...). Den ligger vel nok på 5-6 units ud fra unit-listen, og så kan det vel godt være tilladt at give den et nøk til, hvis man subjektivt mener, at det vitterlig er et ekstremt godt spil.

Men er det ikke her, at man lige viser christianbc den imødekommenhed efter rigtig mange flotte spil, at man ikke bare er ude med riven over et enkelt spil, men viser en vis forståelse for, hvad jeg tolker, at han mener - nemlig at det her er et sjældent godt spil, og der med alle FCMs skader/mulige afbud kan ligge endnu mere skjult værdi i spillet, end unit-forklaringen lægger op til...?

• Svara
      • 07
        TheMadDane
        den 2 december 2011 07:59

Enig med Vixen. Syntes måske heller ikke værdien, er til 10Units, men er enig i at FCM mangler mange spillere, mod et stærkt kørende FCN hold. Og syntes i det hele taget de er lidt "overvurderet" i forhold til deres sæson, ligesom brøndby konstant bliver gjort til favoritter, mod hold højere i tabellen, og alligevel taber de altid. Men som Vixen, siger syntes jeg godt man subjektivt set kan smide et par ekstra units, hvis man syntes at det er et rigtig godt spil. Og Christian har jo klaret det fremragende, så lad os da regne med at han ved hvad han gør :) Fordi det ser da sådan ud på hans TBP% :).

Held og lykke med spillet Chrisitan.

• Svara
    • 08
      HP
      den 2 december 2011 08:54

Respons på Vixens indlæg:

Jeg synes faktisk ikke, at folk er "ude med riven". Folk forholder sig kritisk til unit-angivelsen men medgiver, at der er værdi. Det er da en relevant diskussion - i hvert fald når spillet er sat til 10/10 units.

I øvrigt mener jeg ikke bare, at christianbc har givet den "et nøk til". Du nævner selv, at det måske ligger til 5-6 units...og i såfald er 10/10 units altså væsentligt mere end "et nøk til".

Jeg synes, at det er kanon, at spillet er lagt op - jeg var egentlig ikke opmærksom på skadesituationen i FCM. Hvorom alting er, så ville jeg altså være meget varsom med at stange 10/10 units ud med de usikkerhedsmomenter, der trods alt er.
      Jeg kan ikke komme over 5 units her, og jeg må sige, at 10 units lyder som en gambler der har forholdt sig hovedsagligt til pro-argumenterne...og måske "glemt" at forholde sig til de risikofaktorer, der er ved ethvert spil.

Når alt dette er sagt, har christianbc gjort det fornemt - jeg tillader mig dog at tilslutte mig koret af folk, der finder at unit-angivelsen og dermed CV'en er et godt stykke ved siden af.

• Svara
    • 09
      christianbc
      den 2 december 2011 09:05

Hold da kæft. Der vågnede folk da op fra deres vintersøvn :)

Altid spændende med noget debat. Men som jeg siger så så jeg uden skader, med den form Nordsjælland er i, som større favoritter end oddset indikere.

Men med mulige 9 afbud fra FCM, skal de så ikke være kæmpe favoritter? I mine øjne skal de.

Lad mig sige det sådan, jeg spillede 10 units uden at blinke og jeg holder mig 100% til min unit skala, hvilket har givet mig et rigtig pænt afkast i 2011.

Hvis mine øjne ser det anderledes end alle andre her inde, så beklager jeg meget. Men syntes folk skal have af vide, at dette er et rendyrket klasse spil - hvertfald i mine øjne.

• Svara
      • 10
        cbll
        den 2 december 2011 09:36

Folk får generelt ondt i røven(beklager udtrykket ;-)), når man sætter 10 units, og der ikke følger info op på hvad hvor længe Mads Albæk var oppe dagen før, fordi hans kat havde tyndskid.... You get the point :-)

Anyway - et 10 unit bet er det mørke univers for næsten alle brugere herinde - noget jeg mener er ganske forkert. Du kan fyre matematisk teori ud igen og igen - men faktum er stadig, at betting er meget subjektivt, og man oftest skal gå efter fornemmelse frem for de kolde tal.

Alt med måde - men ro på. Folk kan jo bare spille 4-5 units hvis de mener værdien er dér, i stedet for at møde op med bål og fakler..

• Svara
        • 11
          christianbc
          den 2 december 2011 10:12

Kunne ikke være mere enig. Det er oftest min mavefornemmelse der skaber et overskud til mig. Viden om hvordan de to hold ligger til hinanden og hvem der vil have overtaget i de givende kampe.

Men som sagt, det en henvisning til hvor stor værdi jeg finder, og folk kan helt korrekt bare ligge 4 units hvis det er den værdi de finder :)

• Svara
        • 12
          Aaes89
          den 2 december 2011 11:09

Albæk har ikke en kat - får du info samme sted fra som du får din sangtekst viden, for begge dele er godt nok noget mangelfulde ;-)

• Svara
    • 13
      MadridistaDK
      den 1 december 2011 23:36

Jeg ved du har været stærkt kørende på det seneste, men dette bet er simpelthen direkte useriøst!! Eller rettere sagt valget af units er useriøst, for naturligvis kan der findes værdi på FCN, men 10/10 units er helt ude i hampen.

Jeg bliver nødt til lige at henvise til SpilXpertens unitstabel der fortæller følgende om et 10 units spil: "9-10 units - Guldspil (Du har vild info på kampen, som bookmakeren åbenlyst ikke har - og oddset vil falde enormt når infoen slipper ud. Meget sjældne spil, som i gennemsnit typisk kommer 3-4 gange årligt for de fleste)"

No offence, men jeg tvivler på du har vanvittig insiderviden på denne kamp - ret mig hvis jeg tager fejl. Derudover er det yderst sjældent, at man finder så stor værdi på 1X2 kampe, mildest sagt er det umuligt. Skal man finde så stor værdi er det oftest på nichesportsgrene eller specialsspil, men på et stort marked hvor alle bookmakers ligger med odds i samme leje finder man næppe værdi på 150+.

Desuden er det også meget satset at spille max på et sats om hvor vidt tvivlsomme spillere er med eller ej. Det er bare usandsynligt at samtlige bookmakers går så galt i byen på så stort et marked - du har vurderet FCN's vinderchance til 64%, mens bookmakerne ligger omkring 40. Det sætter forhåbentlig alarmklokkerne i gang?

• Svara
      • 14
        cbll
        den 2 december 2011 09:26

Skal man finde så stor værdi er det oftest på nichesportsgrene eller specialsspil, men på et stort marked hvor alle bookmakers ligger med odds i samme leje finder man næppe værdi på 150+.

Nu modsiger du jo bare dig selv. Nichesportsgrene kan 9 ud af 10 bettere jo ALDRIG få lov til at sætte 10 units på - ergo er det ikke aktuelt. Man skal sætte sit primære markedet i betragtning, og sætte units ud fra det.

Du taler som om, at spilxpertens unit-skala er det eneste rigtige. Det er det ikke - for langt de fleste seriøse bettere. Den er vejledende, men på ingen måde idiotsikker.

• Svara
      • 15
        MadridistaDK
        den 2 december 2011 11:35

Skal man finde så stor værdi er det oftest på nichesportsgrene eller specialsspil, men på et stort marked hvor alle bookmakers ligger med odds i samme leje finder man næppe værdi på 150+.

Nu modsiger du jo bare dig selv. Nichesportsgrene kan 9 ud af 10 bettere jo ALDRIG få lov til at sætte 10 units på - ergo er det ikke aktuelt. Man skal sætte sit primære markedet i betragtning, og sætte units ud fra det.

cbll, nu begynder du at snakke limits, hvilket ikke har med emnet at gøre. Nej, mange kan ikke sætte 10U på nichesportsgrene, MEN derfor er det stadig her der oftest er mulighed for at fange værdi, der fortjener et MAX spil. Så det har på ingen måde noget med selvmodsigelse at gøre, men bare et faktum, at man på store markeder yderst sjældent finder så stor værdi, mens man på specials/mindre sportsgrene ofte kan finde bookmakers, der skyder ved siden af og dermed skaber meget stor værdi - det har intet med limit at gøre!?

Du taler som om, at spilxpertens unit-skala er det eneste rigtige. Det er det ikke - for langt de fleste seriøse bettere. Den er vejledende, men på ingen måde idiotsikker.

Hvor i alverden gør jeg det? Jeg henviser blot til den, da det på tallene umiddelbart ser ud til, at christianbc benytter denne. Det er rigtig nok bare en vejledning og jeg bruger den ikke selv personligt, men når en expert stikker ud med 10 Units må man formode, at mange brugere bliver vejledt af netop unitsskalaen og derfor læser disse facts.

Ja christianbc har gjort det fremragende hidtil, men derfor skal man da ikke bare blindt stole på, at han så også har ret i dette tilfælde og som andre nævner så er der langt, MEGET langt fra 5U til 10U. Den der attitude med "se hvor godt han har klaret sig indtil nu" giver jeg ikke meget for". Ja, han har gjort det flot, men dette er i min optik en begynderfejl af rang. Det har intet at gøre med at have ondt i røven, for jeg synes det er klasse når nye eksperter med succes dukker op, men derfor kan christianbc jo sagtens tage ved lære og skulle gerne kunne tage imod kritik når den kommer og tilmed er konstruktiv.

• Svara
      • 16
        TheMadDane
        den 2 december 2011 11:58

Det lyder nu ellers som du har ondt i røven. Følg hans spil eller lad være. Hvis han mener at kunne forsvare en CV på 65% så kan du jo ikke sige noget til det? CV er jo ikke fakta. Det er 200% subjektivt, jeg kan vurdere et spil til 40%, og du kan vurdere de til 60%.. Det er helt forskelligt, og følg ham eller lad vær. Længere er den ikke, og så lad det dog ligge for fanden da.

• Svara
      • 17
        MadridistaDK
        den 2 december 2011 12:21

Ja det er subjektivt, men må man ikke stille sig kritisk overfor eksperter eller hvad? Jeg kan ikke sige noget til hans CV på 65%, men jeg har ret til at give den kritik, da den i mine øjne er absurd høj.

Det er godt at være uenige engang imellem og i bund og grund skal der jo kun komme noget kontruktivt ud af det. Desværre findes der bare folk som dig, der ikke tør lytte til kritik, går i forsvarsposition og kommer med den klassiske "er du uenig, så lad være at følge". Heldigvis ser alle ikke bare passivt til.

Det lyder til christianbc ikke går ned med flaget over at møde lidt kritik, men jeg er sikker på (håber i hvert fald) at christianbc måske revurderer sin CV næste gang han støder på et spil, hvor hans personlige CV ligger SÅ markant langt over markedets.

• Svara
      • 18
        cbll
        den 2 december 2011 12:26

Lad os se på det lidt rationelt. ENHVER ekspert der laver et spil til 10 units vil få kastet kritik i hovedet. Enhver. Jo højere antal units du sætter - jo flere er uenige. Jeg kan sagtens se HVORFOR du er uenig; men hvis man ALTID skal være uenig(og så kraftigt uenig) med 10 units; hvorfor så overhovedet have 10 units? Det svarer lidt til altid at have en reserve-cola stående i køleskabet, i så fald man skulle løbe tør. Men når man er løbet tør, tør man ikke bruge den - for hvad nu hvis ..

Sagt med andre ord: 10 units er til for at blive brugt, ikke for at være et eller andet gudsforladt sted, som kun må betrædes såfremt man ved alt i hele verden om denne kamp. Alt kan spille ind - naturligvis - meeen rolig nu.

• Svara
        • 19
          TheMadDane
          den 2 december 2011 12:33

Fuldstændig enig.. Virker jo på folk som om han har gjort noget der er fuldstændig latterligt. 10Units er til for at blive brugt.

Og Madrista. Jo du må godt kritisere, men du kan ikke acceptere at han har fundet en mega værdi du ikke har. Hvis du ser mindre værdi så lad da være med at spille for det antal units, og det kan godt være alle andre ikke selv overvejer, og nogen følger blindt, men sådan er det jo bare for dem :) Ikke?

• Svara
        • 20
          Bollerup
          den 2 december 2011 12:37

Jeg må igen bakke op om MadridistaDK.

Der er jo ingen, der anfægter christianbcs fortrinlige form, og dybest ønsker vi jo alle, at dette bet går hjem.
          Men derfor kan man jo godt diskutere et enkelt bet. Og det holder simpelthen ikke, når cbll og andre snakker om, at bets er subjektive og så videre. Selvfølgelig er de det til en vis grad. Men her er simpelthen skudt ved siden af.
          Et bet skal bakkes op af noget fakta, der kan sandsynliggøre den store værdi. Som f.eks. Molineux' berømte Mexico - Venezuela-bet i sommers, som han vurderede til 7 units. Her overtrumfede han bookmakernes viden om kampen.

christianbc sandsynliggør ikke for, at FCN skal have 65 procents chance for sejr, mens bookamkerne ligger på omkring 40! Diskrepansen er simpelthen for stor, og det må garvede bettere som cbll også kunne se. Come on.

• Svara
          • 21
            TheMadDane
            den 2 december 2011 12:49

Mener heller ikke den er til 10Units men mener stadig godt man kan forsvare den.

HVIS nu at det viser sig næsten alle af de 9 tvivlsomme spillere er ude kan man jo aldrig vide om den ryger ned i 1,80 f.eks. Ja man ved det ikke endnu, men Christianbc mener så at med de skader+tvivlsomme der er så er der kolosal værdi bare nogen af dem er ude :).

Og er enig med Cbll, i at 10Units er til for at blive brugt. Ellers kunne de lige så godt bare fjerne 7-8-9-10 Units fra skalaen.

• Svara
          • 22
            MadridistaDK
            den 2 december 2011 13:23

Totalt enig Bollerup, du beskriver det perfekt.

cbll du koger rundt i alt muligt andet end hvad emnet grundlæggende handler om - netop om dette spil er 10U værd. Bare fordi vi andre langt fra siger at dette er et MAX spil, er da ikke ensbetydende med, at vi aldrig benytter 10U skalaen, for self. vil der dukke spil op, der fortjener et max indskud. Det gælder bare ikke i dette tilfælde for mig. Ved simpelthen ikke hvad du vil med dine eksempler, for self. er 10U til for at blive brugt (når det er berettiget).

TheMadDane, bare det at du kan forsvare at smide 10U på noget så usikkert som tvivlsomme spillere må da få alarmklokkerne til at ringe? Haha, ja lad os fjerne 7-10U og gøre 6U til MAX spil - sikke en effekt det ville have! Kan godt høre du er grøn i faget, men come on...

• Svara
          • 23
            cbll
            den 2 december 2011 13:34

Vi taler tydeligvis forbi hinanden.

Hvis du vil se kødfulde analyser på 9532 anslag med en fantastisk betvalue på 100.2%, så er betxpert nok nærmere stedet.. Modsat her, ville deres diktator nok have slagtet, brændt, og henkastet dig for længst, for at forholde dig kritisk til noget - hvilket så derimod er tilladt herinde.

Anyways, jeg prøver bare at sige, at spil i det hele taget aldrig skal tages så meget inde i den rigide boks, som der så ALT for ofte bliver lagt op til. Det er fint at have en referanceramme i form af en unit-skala; men for faen', den er jo lige præcis vejledene. Jeg kan personligt, i de højder christianbc spiller i, ikke skelne mellem 7 eller 10 units. Aldrig. Det kan hverken du eller jeg. Ja, du kan opfinde et CV - men det er sguda altid oprigtiggjort af en mavefornemmelse hellere end ren statistik. At man ligger langt væk fra bookmakerne - tjoh, det kan måske være et tegn på at man er forkert på den, men ikke altid.

Hvor ville verdenen bare være et smukt sted, hvis alle var enige om flatbetting.. ;-)

• Svara
            • 24
              Molineux
              den 2 december 2011 14:08

Her vil jeg så godt blande mig. Det er jo helt rigtigt, at en CV er subjektiv, men hvis man mener noget seriøst med sin betting, så skal man nok stadig overveje:

1) Er jeg så meget bedre til at forudsige det korrekte odds end adskillige oddssættere og et rimeligt stort marked i Asien?

2) Hvad er det jeg ved, som oddssætterne ikke ved?

3) Hvad står FCN normalt i på hjemmebane mod hold i Superligaen? (bare for at have et sammenligningsgrundlag)

Ad 1) Måske. christianbc siger dog selv, at det er ikke er hans hovedområde, så man må spørge sig selv, om det virkelig er tilfældet.

Ad 2) Nyheden om de mange tvivlsomme spillere er helt sikkert kommet ud efter de oprindelige odds er sat, så her kan man godt have fat i noget, i og med prisen ikke er drattet nævneværdigt i forhold til startprisen.

Ad 3) FCN stod i deres seneste hjemmekamp i snitodds på 1,65 mod Sønderjyske. Det svarer til 60 procent. FCMs hold mod FCN skal altså være noget dårligere end Sønderjyskes for at forsvare en CV på 65 procent.

Jeg mener, at man for at ramme den korrekte CV bør tage ovennævnte i betragtning - og så må man jo se, om det stadig giver 65 procent på FCN-sejr.

• Svara
              • 25
                gunners
                den 2 december 2011 14:58

ham fra sporten.dk mener også der er 50 % ;-)

så han må vel også kunne finde værdi :-)

http://www.sporten.dk/betting/tips-12-uge-48

• Svara
              • 26
                TheMadDane
                den 2 december 2011 15:01

:DD Ham fra sporten? Er ret sikker på "ham" fra sporten er ham der kommenterede :) Kig indlægget over dig. Gå ind på hans profil ;)

• Svara
              • 27
                Molineux
                den 2 december 2011 15:37

Ja... Jeg lander omkring 50 procent og har da også sat et pænt spil, men ikke til 10 units ;)

• Svara
              • 28
                LaLeø
                den 2 december 2011 15:57

Jeg må lige give mit lille besyv med i debatten :)

Det virker mig meget fjernt, at oddsætterne skulle være kommet ret meget uden om de faktorer, der spiller ind i denne kamp. Jeg kan medgive, at der garanteret er repæsenteret et ganske fint value-bet i dette spil på FCN, men når det er sagt, så følger man jo som ekspert en unit-skala og den bør man ikke vige udenom, da det giver misvisende resultater for sitét og de andre eksperter.

Det gælder sådan set os alle sammen. Uanset om vi personligt kører med en anden unitskala, eller er af en anden overbevisning.

Derudover, så synes jeg bestemt også at CV'en er meget offensiv og chancen for at denne er sat korrekt må være urealistisk lille.

Men igen, det er subjektivt.. ;-)

Good luck :)

• Svara
            • 29
              MadridistaDK
              den 2 december 2011 15:58

Jeg har selv været ekspert derinde, men fik sparket da jeg forholdte mig kritisk til netop noget diktatoreren havde søsat. Nej jeg går bestemt ikke ind for lange analyser, men smider man 10U skal der være kød på ens argumenter.

Molineux beskriver det meget godt.

Lad den ligge her. Tror alle har fået deres budskaber ud - enige eller ej.

• Svara
              • 30
                gunners
                den 3 december 2011 08:07

@ TheMadDane ja nwtop derfor lavede jeg et blink :-)

jeg har selv sat et meget pænt spil på FCN, dog med asian -0,25 til odds 2,02.
                Ved denne kamp har jeg set lidt bort fra hvad bookmakerne har sat af odds, da jeg mener det er meget forkert.

man kan sige modsat..... hvad ved bookmakerne som vi ikke ved :-)

jeg holder stadigvæk på at den kommer ned omkring de 2,0 inden kampstart.

@ Molineux kom da med flere spil herinde, der er mange der følger og du gør det sgu godt i længden :-)

• Svara
              • 31
                langejon
                den 4 december 2011 00:33

Gå ind på sporten.dk eller køb BT. Der kommer moulinex med spil hver dag

• Svara
    • 32
      Rexz0r
      den 4 december 2011 13:44

Holdopstillingen fra FCM ser altså ikke specielt dårlig ud:

Jonas Lössl, Kolja Afriyie, Kristian Ipsa, Martin Albrechtsen, Jesper Juelsgård, Mads Albæk, Adigun Salami, Izunna Uzochukwu, Jakob Poulsen, Sylvester Igboun, Danny Olsen.

Jeg må sige at et CV på 65% for mig er alt for højt.

Derudover skal der tillægges at FCM kun har tabt 1 ud af de sidste 7 opgør i Farum.

Held og lykke med spillet.

• Svara
      • 33
        christianbc
        den 4 december 2011 14:05

Spillet slutter i 1,90 hos Bet365.

Så det er nok ikke så elendigt spillet. Men lad os se jeg vil hvertfald gerne have en sejr her! :)

God vind.

• Svara
      • 34
        Leandinho
        den 4 december 2011 14:10

FCN allerede i 2,16 LIVE efter 4 minutters spil. 2,35 var værdi så ganske afgjort, men FCMs hold er godt nok ikke helt dumt.

• Svara
      • 35
        TheMadDane
        den 4 december 2011 15:55

Det var da en af de mest kedelige fodbold kampe i lang tid. En skam Christian.

• Svara
      • 36
        Dennis1
        den 4 december 2011 16:00

Ja, der var ikke mange chancer - boldbesiddelsen havde Nordsjælland men uden at være farlige på den sidste tredjedel af banen, så vel ganske fortjent resultat.

• Svara
      • 37
        Leandinho
        den 4 december 2011 16:06

Baneforholdene begynder også at være ganske rædderlige - bestemt ikke til fordel for hold som FCN og ej heller for Lyngby, som dog ikke har præsteret selv på et billiardtæppe.

• Svara
      • 38
        Dennis1
        den 4 december 2011 16:13

:-) herligt med en ægte Lyngby fan, der lige får dem flettet ind i sammenligning med FCN - jo en helt fortjent sammenligning :-D, skal vi have Barca med også ;-)

• Svara