FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC Nordsjælland - Aalborg BK

• 01
    Fog
    den 10 oktober 2011 06:46

Aalborg skal en tur til det nordsjællandske, hvor FCN tager imod dem.

Statistikken taler ikke for en sejr til Nordsjælland. De har således endnu ikke besejret AaB på hjemmebane. De vandt dog fortjent 1-2 ude over AaB senest.

Jeg ser FCN som et væsentligt bedre hold end AaB. FCN har endnu ikke tabt på hjemmebane i år, og har således fået 5 sejre ud af 6 mulige. AaB har sejret en gang ude, ud af seks mulige.

AaB har tabt de seneste seks kampe, og mangler til kampen forsvarsstyrmanden Kjetil Wæhler.

Jesper Hansen fik hjernerystelse mod AGF, og reservemålmanden David Jensen blev knæskadet imod SønderjyskE. Men det ventes at Jesper Hansen igen i klar. Han har klaret træningen som forventet.

Jeg forventer en kamp, hvor FC Nordsjælland får lov at spille sit spil, og så får AaB det ekstremt svært. Jeg synes AaB overpræsterede i starten, og det får oddset på dem for meget ned. Jeg synes ikke AaBs trup er stærk nok til andet end i slutplacering omkring 8. pladsen, hvor jeg forventer at FCN blander sig i top5 kampen.

FCN høster mange point for tiden, Aalborg det modsatte, og det forventer jeg fortsætter i denne kamp. Jeg har omkring 45% på FCN. Alternativt kan der spilles FCN ligepå til 2,36 ved SBO.

• Svara