FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC Køln - Kaiserslautern

• 01
    Outsider
    den 20 augusti 2011 16:20

Argumenter:

1) Markedet er gået fuldstændig imod Køln og Ståle Solbakken her. Hvor stort set alle for to uger siden var enige om, at Køln burde være et mindst lige så godt hold som Kaiserslautern, så er der nu pludselig ingen tro på holdet. Det betyder som bekendt højere odds, og her slår jeg til med det samme.

2) Det er jo ikke fordi, at Kaiserslautern har haft en meget bedre sæsonstart end Køln. Først tabte de i Werder, og i sidste weekend fik de kun ét point hjemme mod det dårligste hold i rækken, Augsburg.

3) Køln spillede en dårlig kamp i premieren, og spillede derefter en god 1. halvleg i Schalke, inden de faldt sammen i 2. halvleg. Det er ikke en katastrofe at tabe til Wolfsburg og Schalke, men Køln er en ægte fodboldby med store ambitioner, så selvom holdet overpræsterede i sidste sæson, så håber man også i denne på en plads i den øverste halvdel.

4) Ståle Solbakken har stået i skudlinjen som den nye træner, og der snakkes om, at et nederlag i dag kan betyde fyring. Tyskerne tror ikke, at han kan stå for presset, og der er flere historier i medierne om, at spillerne ikke forstår hans taktik. Herhjemme i Danmark kender vi ham, og det ville ligne ham ekstremt dårligt, hvis ikke han blot har arbejdet endnu hårdere i denne uge, og jeg er ganske sikker på, at han både har sat spillerne fuldstændig ind i systemet og givet dem fuld moral til denne meget vigtige kamp.

5) Ganske vist tabte Køln hjemme til Kaiserslautern i sidste sæson, men de var altså 11-2-4 hjemme på RheinEnergieStadion. Kun Dortmund, Bayern og Hannover var bedre.

6) Markedet må spekulere i, at intet fungerer i Køln, men den hopper jeg ikke på. De er mindst lige så gode som Kaiserslautern, har hjemmebane, og så hungrer både træner og spillere efter en sejr, der kan lukke munden på kritikerne. Meget fin værdi i odds 2,83.

• Svara
  • 02
    lvang
    den 20 augusti 2011 16:20

Noget nyt om kampen? Kan se oddset på Køln fortsætter med at stige. Pinnacle har 3,06 nu.

• Svara
    • 03
      zAAz
      den 20 augusti 2011 17:01

Odds 3.25 på Köln indeholder kæmpe værdi, hvis du spørger mig. De er godt nok uden Podolski og den faste målmand, men det er altså Kaiserslautern de møder.

Folk lægger alt for meget i Ståles elendige taktik.

• Svara
    • 04
      cbll
      den 20 augusti 2011 17:51

Rensing(keeper/starter) og Podolski(you know who) er begge ude.. Har personligt fået mig til at holde mig væk fra early - regner med at livebette på den.. Skal lige se dem an :-)

• Svara