FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC København - Standard Liege

• 01
    christianbc
    den 15 december 2011 16:31

Parken danner rammen om et næsten ligegyldigt opgør i Europa League. Her tager FCK i mod Standard Liege.

Liege som by har lige været udsat for en tragisk massakre.

Uden at skal komme yderligt ind på det, så skal dette sidde lidt i baghovedet på spillerne.

Samtidig med det er kampen total ligegyldig for udeholdet, de er allerede videre og med mindre at tyskerne henter 7 mål på dem i aften, så er de sikre på førstepladsen.

Den teoretiske mulighed lever stadig for københavnerne.
    Den er svær at få øje på, men den er til stede.
    Det kræver som bekendt et tysk nederlag samt en storsejr.

Det sidste er de selv herre over og det bør de jagte.

Liege har Genk allerede tre dage efter mødet i parken. Genk ligger blot 4 point efter, denne kamp bør have højere pritoet for udeholdet.

FC København har gode muligheder for sejr her, 3,10 på at det bliver med to mål eller derover fortjener 3 Units.

• Svara
    • 02
      mnbech
      den 15 december 2011 17:57

Vil ikke ind på om jeg er enig eller uenig i tippet, da jeg selv tror på FCK kan hive en sejr men oddset på ren hjemmesejr er for lav og synes godt nok det er svært at skulle sætte min lid til at de skulle vinde med to med deres Europa League form, men muligheden er der da.

Dog vil jeg lige rette lidt i dit tip.

FCK kan ikke nå at overhale Hannover på nogen tænkelig måde, ligeså kan Hannover heller ikke nå Standard Liege på nogen som helst måde. Det er indbyrdes der tæller først og her er Hannover bedre end FCK og Standard Liege bedre end Hannover.

Held og lykke med spillet, håber det går hjem både som FCK-fan og som better der højst sandsynligt ender med et bet der favoriserer FCK :)

• Svara
    • 03
      mayntzhusen13
      den 15 december 2011 16:31

3 units er hvist i overkanten på et så dårligt spil. Jeg er FCK-fan men spillet under Roland Nilsson har aldrig fungeret, hvilket også kommer til syne i aftenens kamp hvor jeg er sikker på at liege nok skal få sine muligheder på kontra.

Jeg hælder selv til odds 1,35 på under 3,5 mål da jeg ikke kan se hvordan den ikke skal gå hjem - HÆV PENSIONEN OG SPIL PÅ DET!!!

• Svara
      • 04
        christianbc
        den 15 december 2011 17:42

Kære mayntzhusen13.

Som du kan se under min profil har jeg lavet 17 spil på Europa League.
        Har en Tilbagebetalingsprocent på 185%.
        Har et overskud på godt 45 Units.

Det er helt i orden at du ikke vil følge mine spil, det står dig selvfølgelig fuldstændig frit for.

Betvalue på 103% på dette spil er langt fra i overkanten hvis du spørger mig. Som du kan se ligger Bet365 noget lavere, de er altså ikke enige på markedet. Når Gamebookers ligger så pænt over, så der nok noget om snakken og værdien er bestemt til stede.

Men ellers skal du have ros for din super konstruktive kommentar, rart med en der tydeligvis ved hvad han snakker om i dette forum.

• Svara
      • 05
        cbll
        den 15 december 2011 18:35

"Jeg hælder selv til odds 1,35 på under 3,5 mål da jeg ikke kan se hvordan den ikke skal gå hjem - HÆV PENSIONEN OG SPIL PÅ DET!!!"

Aner ikke om det er sarkastisk, hvis ikke, kan vi så ikke hæve niveauet til noget der går over den lokale fulderik på bodegaen? :-)

• Svara