FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC København - Lyngby

• 01
    WoodmanWoody
    den 5 november 2011 20:55

Hold da op! Odds 2,25 på Fck og under3,5 mål hvilket indikere resultaterne: 1-0, 2-0, 2-1, 3-0 og 3-1 Kan slet ikke forestille mig at kampen skulle ende et andet resultat.

Argumenter:

1) FCK gør det bedre og bedre og med en lidt uheldig nederlag mod Hannover sidst er det op på hesten igen! Fck spiller på Hjemmebane og en kamp mod Lyngby i parken SKAL vindes!

2) Lyngby har faktisk gjort det helt fint på det sidste med en sejr over Nordsjælland og et X mod AGF de har ikke lukket særlig mange mål ind på det sidste og jeg kan slet ikke forestille mig at de skulle lukke mere end 3 mål ind og en scoring i parken giver jeg dem hellere ikke mange chancer for. At de har gjort det fint skræmmer mig ikke væk og jeg tror bestemt ikke de for point i parken. 2-0 er mit bud.

Har ikke så meget andet at tilføje udover jeg synes der er rigtig god værdi her og giver den 6 units!

Held og lykke til dem der følger!

• Svara
    • 02
      WoodmanWoody
      den 5 november 2011 20:55

Beklager der skulle ikke stå at 3-1 også tæller med da der vil være 4mål så.. Det er somsagt 1-0, 2-0, 2-1 og 3-0.

• Svara
    • 03
      christianbc
      den 6 november 2011 00:39

6 Units? Er det ikke en smule i overkanten??

Som Unit tabellen så fint viser, så givet det en Betvalue på mellem 117% til 123%. Virker som en anelse i overkanten.

Hvilket vil sige at du har minimum 52% på det udfald, hvilket vil give en betvalue på 117% præcis!

Lyder i mine ører forkert.

Men knæk og bræk.

• Svara
    • 04
      WoodmanWoody
      den 6 november 2011 12:05

Nej det er overhovedet ikke forkert i følge min CV! Hvis du kigger på Fck's sejre kan du se at de har 2 kampe i superligaen hvor den ikke er endt entent 1-0, 2-0, eller 2-1 og det er mod Køge og OB her får vi 3-0 oveni. Jeg kan se FOG har oddset X2 og finder værdi der, jeg er dybt uenig og tror slet ikke på at Fck sætter point i aften, det ville milles talt være katastrofalt efter sidste kamp mod Nordsjælland.

6 Units er langt fra i overkanten hvis du spørg mig og ja jeg vil give den lige lidt over 50% for at gå hjem!

Oddset er også faldet til 2,10!!! Dvs noget må være rigtigt af det jeg har gjort!

Men held og lykke hvis du følger :)

• Svara
    • 05
      WoodmanWoody
      den 6 november 2011 14:51

Nu den nede i 2,05 christianbc! dvs de ligger lige under de 50% pt men så var der os stadig massiv værdi i odds 2,25 !!

• Svara