FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC København - Hannover

• 01
    Leandinho
    den 3 november 2011 16:17

Hannovers Sergio Pinto er, sagt på bramfrit dansk, et rigtigt svin på en fodboldbane. En af den type spillere, hvis fornemmeste opgave er at slå modstanderens spil i stykker via en masse frispark - en rolle, som har givet ham størstedelen af Bundesligadommerne på nakken i den hjemlige, tyske række.

Pinto topper listen over spillere med gule kort i denne sæson, mens sidste sæson udløste ikke færre end 11 advarsler i 31 starter.

Dommer Eric Braamhaar er bundrutineret med seks års erfaring som FIFA-dommer og har tidligere i denne sæsons Europa League vist nultolerance overfor matchspoilertyper som Pinto, som kun behøver begå et enkelt frispark for at få en advarsel og derefter være lukket ned.

Med tanke på, at Expekt har 2,00/1,72 på andre spillere til at få/ikke få kort, så synes jeg, at Pinto skal være den mest oplagte spiller i runden til at få kort. Værdien til markant mere, men som altid spinkelt marked på disse spil.

• Svara
  • 02
    mbkle
    den 3 november 2011 16:17

Unibet med 3,20! :)

• Svara
  • 03
    Leandinho
    den 3 november 2011 16:54

Herligt med follow-up info på odds til disse kortspil. Jeg kan generelt sige, at jeg kun benytter mig af Expekt og Betfair til spillene, da Unibet er uinteressant grundet limit, men jeg skal forsøge også at få Unibets odds inkluderet i analysen

• Svara
  • 04
    mbkle
    den 3 november 2011 17:01

Fair nok! Syntes faktisk kortspillene er super interessante, hvilket du virkelig har medvirket til på det sidste, med superanalyser! :) Fortsæt endelig det rigtig gode arbejde!

• Svara