FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC København - FC Midtjylland

• 01
    Bully
    den 12 augusti 2011 13:57

Dette er mit første boblerspil på Spilxperten.com

Jeg placerer normaltvis mine % for kampen, og derefter kigger jeg efter odds. Dette har jeg dog afviget fra i dette tilfælde, da jeg simpelthen synes oddset er for godt.

Vurdering
    Scorer: 25-30%
    Ikke scoring: 70-75%

Bevares, FCK skal ud over stepperne mod et forventet skadesplaget FC Midtjylland hold. FCM stiller op uden Ipsa og Salami, og muligvis uden Jakob Poulsen og sæsonens stærkeste spiller Mads Albæk.

FCK ser bedre og bedre ud for hver kamp, dog synes jeg stadig at der mangler en del for at nå sidste sæsons utrolig høje niveau.

Jeg mener blandt andet at en spiller som Pape Pate Diouf ikke har vist den styrke man kunne forvente. Han scorede godt nok i sidste weekend, men mod et HB køge hold som har set bedre ud.

3/10 units spillet fra min bog

• Svara
  • 02
    Bully
    den 12 augusti 2011 13:57

Nederste linje skulle selvfølgelig være 4 ud af 10 units.

• Svara
  • 03
    Bully
    den 12 augusti 2011 13:58

Og med et HB Køge der har set bedre ud, menes tilbage da Herfølge blev danske mestre! :)

Sorry, godt nok dårlige formuleringer jeg har fået lavet her..

• Svara
  • 04
    Aaes89
    den 12 augusti 2011 16:15

Velkommen til siden først og fremmest :)

Du bør altid sætte dine procenter på udfald før du begynder at kigge på markedet, da man i starten ellers (i min optik) kan ændre lidt på procenterne når man ser de odds der er på markedet.

Når det så er sagt, så bør du være mere specifik i din chancevurdering, en margin på +/- 5% er ret højt og valuemæssigt i dette tilfælde giver alt fra en value på 107% til 112,5% - dette betyder en del når din sample bliver større.

Som FCM fan, og langt fra ekspert på SAS-ligaen vil jeg dog afholde mig fra at tage stilling til om der er værdi eller ej :)

Held og lykke med spillene herinde :)

• Svara
  • 05
    Bully
    den 12 augusti 2011 17:55

Tak for indlægget.

Grunden til at jeg ikke er mere specifik er at jeg synes det skal være lidt op til brugeren at bestemme de sidste procent selv.

• Svara
  • 06
    Aaes89
    den 13 augusti 2011 10:50

Det er dig der er dig der lægger spillet ud, derfor er det også din mening, din CV og din value som folk får ud af spillet. Du skal huske på mange folk der er herinde, aner ikke det fjerneste om CV og betvalue og derfor bliver du nødt til at være meget specifik :)

Hvor mange danskere tror du der sætter sig ned og sætter procenter på de udfald de oddser på i den danske SAS-liga?

• Svara
  • 07
    Bully
    den 13 augusti 2011 11:44

Point taken :)

Det vil ske fremover.

• Svara