FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC Crotone - Pescara

• 01
    Althaleus
    den 30 januari 2012 16:18

Pescara jagter opryking og tager 3 point fra formsvage Crotone.

Oprykning og titelaspiranterne fra Pescara har gjort det utrolig godt i denne sæson, og på det sidste, i modsætning til Crotone der ikke har vundet i de seneste 5 kampe.

Crotone defensiv står for skud, når de tager i mod gæsterne fra det centrale Italien, da Ciro Immobile og co. har en tendens til at lave mange mål. Hele 15 mål er det blevet til i de seneste 5 kampe for den uhyggelige offensiv, og med 2,21 mål i snit pr. kamp, tror jeg på at Pescara nok skal få scoret mod et ikke prangende forsvar (ligesom deres eget i øvrigt).

Crotone har en god chance for få scoret et mål mod topholdet, da de lukker en del mål ind, men jeg tror ikke at chancen for at vinde kampen er stor. Så med Pescaras form og offensiv taget i betragtning, og klasseforskellen på de to hold, tror jeg på en Pescara sejr til et flot odds.

6 units sendt afsted herfra til 2,15 hos unibet

• Svara
    • 02
      petersson1984
      den 30 januari 2012 16:18

6 units på en kamp uden trup nyt?
      Det er lidt risikabelt.

• Svara
    • 03
      IlPrincipino
      den 31 januari 2012 10:46

Ciro Immobile er netop solgt til Genoa, hvilket medfører at hans lejeophold i Pescara er ophørt..

• Svara
      • 04
        Althaleus
        den 31 januari 2012 13:22

Er fuldstændig korrekt, har lige læst det. Har ikke haft et nok vågent øje, taler selvfølgelig imod spillet

• Svara
      • 05
        Tippo
        den 31 januari 2012 21:52

Han har scoret for Pescara, så hans ophold er nok ikke helt slut...

• Svara