FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FC Barcelona - Marllorca

• 01
    WoodmanWoody
    den 27 oktober 2011 04:02

Forstår ikke helt linjen her må jeg ærlig talt sige, oddset er 1,875 på under 4 mål og ved præsis 4 mål er indskuddet retur.

Jeg sidder og ser Barcelona lige nu mod Grenade og de har haft en hel halveg 10 mod 11 hvor de ikke har kunne fået lukket kampen kun en gang har de været tæt på. Mod Sevilla formåede de overhovedt ikke at score og Messi er inde i en lille krise for han spiller bestemt ikke godt for tiden.

Marllorca kommer helt klart til Barcelona og går efter det 1 point og jeg tror ikke det vil undre nogen hvis de står med 10 mand bag bolden og prøver at holde Barcelona for at score i så lang tid som muligt.
    Marllorca har også gjort det helt udmærket på det sidste med deres nye træner og sidste kamp formådede de at få 1-1 ude mod Aletico Madrid.

Barcelonas defensive derimod har stået rigtig godt og de har hellere ikke lukket nogle mål ind i de sidste 5 kampe og jeg tror ikke det blir Marllorca der ødelægger den statestik.

Alt i Alt tror jeg vi kommer til at se noget nær 1,2 eller 3-0 og skulle den gå hen og blive 4-0 kommer pengene retur.

Kan fås til 1,95 på Victor Chandler for dem der kan spille der.

• Svara
  • 02
    Badpublicity
    den 27 oktober 2011 04:02

nu 1.725 men godt spottet...

• Svara