FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Everton - Manchester City

• 01
    Original
    den 31 januari 2012 20:16

Jeg tror på udeholdet i denne duel. Det gør jeg selvom Manchester City ikke har haft den bedste måned her i januar, men lad os indse, at City godt kan forsvare 55% her.

Everton har skuffet stort denne sæson Kun en 14. plads er det blevet til i denne sæson indtil videre. Ud af 22 kampe har man kun formået at vinde 7, spillet 5 uafgjorte og tabt hele 10 kampe. De er bestemt ikke det man kalder et stabilt hold, og holdet scorer ikke mange mål. Hvis vi ser bort fra Wigan, så er Everton det ringest scorende hold i denne sæson, med kun 22 mål i ditto spillede kampe. Sidste sæson var heller ikke bedre scoringsmæssigt, her scorede man kun 1,3 mål per kamp i snit.

Anderledes er det gået Manchester City, som med en sejr kan sætte yderligere pres på Manchester United som hjemme møder Stoke. Stoke er et rigtig godt hold, og med Lindegaard ude og De Gea tvivlsom, så kan det godt blive svært for Ben Amos eller Tomasz Kuszczak som sidst spillede tilbage i maj sidste år. Der vil komme lange bolde op i feltet til Crouch og co. nu da målmandsproblemet er endnu værre, og selvom det er De Gea som står, så kommer der en masse chancer til Stoke, det er sikkert.

Men tilbage til kampen. Manchester City ligger nummer 1 i Premier League. Jeg mener helt sikkert, at Manchester City er det bedste hold i denne sæson. 60 mål i 22 kampe virker af meget, og det er det bestemt også. Heraf er de fleste dog kommet på hjemmebane, 26 er kommet på udebane i 11 kampe.

City skal ikke sætte flere point af i topstriden og scandic topper med klart bedst odds her.

• Svara
  • 02
    Original
    den 31 januari 2012 20:16

Med den opstilling City starter med forstår jeg ikke oddset er stigende. odds 1,93 fåes lige nu hos scandic!

Hart, Richards, Kompany, Lescott, Clichy, Barry, Milner, Silva, Nasri, Dzeko, Aguero.

• Svara