FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Evans - Leipheimer

• 01
    LFC
    den 22 juli 2011 22:26

Årets eneste enkeltstart i Touren er samtidig tidspunktet, hvor kampen om den samlede sejr skal afgøres.

Efter tre hårde uger er det ofte sket, at det ikke nødvendigvis er de bedste enkeltstartsryttere, der vinder den sidste enkeltstart, men derimod de ryttere, der har den største motivation.

Både Evans og Leipheimer kører normalt en fornuftig enkeltstart. Jeg synes dog, at der er stor forskel i deres motivation til enkeltstarten.

Cadel Evans får vel aldrig større chance for at vinde Tour de France. Det kræver, at han slår Andy Schleck med et minut på enkeltstarten. Større motivation får man vel ikke til at køre en enkeltstart.

Leipheimer skal derimod forsøge at redde et meget skuffende Tour de France for Team RadioShack. Umiddelbart virker han dog ikke som en rytter, der er i topform.

Jeg vil give Evans mindst 75% for at vinde denne duel i morgen.

• Svara
  • 02
    soer8957
    den 22 juli 2011 22:27

Må indrømme, at jeg på INGEN måde ser værdi i det her spil. Med den præstation Leipheimer lavede i Schweiz rundt på enkeltstarten, forstår jeg slet ikke det her spil. Derudover er det her vel Leipheimers ENESTE mål i touren (fordi hans adskillige styrt har sat ham ud af spillet til det samlede klassement). Jeg er sikker på, at han vil give alt, hvad han har i sig for at køre så god en enkeltstart som muligt! Ingen tvivl om, at Evans er favorit, men odds 1,45 er da alt alt alt for lidt.

• Svara
  • 03
    LFC
    den 23 juli 2011 16:24

Har først set din bemærkning nu, så derfor det lidt sene svar.

Altid dejligt med konstruktive indlæg til spilforslagene. Især når de indeholder mange gode argumenter, der bliver slået ekstra fast med både STORE BOGSTAVER og mange mange mange gentagelser.

Duellen endte inden starten i odds 1,20 til Evans, så jeg synes da, at det er en god indikation af, at jeg ikke var helt skæv i min chancevurdering.

Leipheimer sluttede i odds 4,00, så det må jo indeholde massiv værdi i forhold til din chancevurdering, hvis du ikke mener, at der på nogen måde er værdi i odds 1,45 på Evans.

Leipheimer er kommet i mål, og hans tid bekræfter blot det, jeg havde med i min analyse.

Hvis ikke argumenterne i analyse er nok til at spille mine forslag, så håber jeg da, at min TBP på ca. 130-135% på Tour de France er et argument i sig selv.

• Svara
  • 04
    denjo17
    den 23 juli 2011 21:00

Det er da en fin TBP, men kommer vel an på hvor mange spil du har udgivet. Og du må da vide hvad den nøjagtige TBP er.

Desuden var det ikke motivation, men mere uheld der gjorde at Leipheimer lavede en dårlig tid. Han har skrevet følgende på Twitter: Congratulations to Cadel and the entire BMC team, they rode great from day 1. My bad luck continued today, was hoping for a good TT

Han havde nok ikke slået Evans eftersom han var suveræn, men tror ikke der er mange der havde forventet at han lavede så god en enkeltstart

• Svara