FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Esbjerg - Roskilde

• 01
    Sweet-T
    den 8 september 2011 17:50

1. division har vist sig at være langt mere jævnbyrdig end jeg havde regnet med inden sæsonen gik igang. Mange hold spiller mere eller mindre lige op med hinanden hver weekend. De to nedrykkere i Esbjerg og Randers har ikke imponeret mig. Esbjerg fører iøjeblikket 1. division efter 3 sejre og 1 nederlag. Kun én af kampene har Esbjerg vundet sikkert.
    Indtil videre: sejr på 5-4 over Esbjerg efter at have været bagud 2-3 i 2. halvleg, tabt 3-2 til Vestsjælland efter at have været bagud 3-0, sejr 3-0 over Hjørring. Sidste weekend spillede holdet nogenlunde lige op på udebane mod AB, men var dog mere træfsikre end hjemmeholdet og vandt 2-0.
    Roskilde virker stærkere i denne sæson end sidste, hvor holdet sluttede på en midterplacering i 1. division. De har til denne sæson formået at holde truppen indtakt og har fået et par enkelte tilgange. Indtil videre 1-1 mod Hobro, sejr på 5-1 mod Blokhus, tabt 1-0 mod Viborg og sejr på 3-2 mod Fredericia. I sidste uge slog Roskilde også Lyngby ud af pokalturneringen.
    Der må være god stemning i Roskildetruppen efter de to sidste fine resultater. Ingen tvivl om at Esbjerg er favorit i denne kamp, men odds 8 hos Sportingbet på Roskildesejr er efter min mening noget for højt.

• Svara
  • 02
    Sweet-T
    den 8 september 2011 17:50

Rettelse 5. linie: "Indtil videre: sejr på 5-4 over Næstved efter at have været bagud 2-3 i 2. halvleg".

• Svara