FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Er dette ok? (Post Danmark Rundt)

• 01
    sprite06
    den 3 augusti 2011 22:56

Hejsa.

Jeg sad og ventede på cykelspil til morgendagens etape af Post Danmark Rundt. Jeg spottede ret hurtigt H2H: Roger Hammond vs. Michael Mørkøv, hvor Mørkøv gav odds 1,81. Jeg slog til.

Efterfølgende har Pinnacle annulleret mit spil pga. forkert rytternavn. Jeg er nu logget ind og ser at oddset på det "nye" Mørkøv spil er åbnet i 1,55, men jeg kan ikke se ændringer i navnene?

Her er mit spil:

Description Cycling
    Tour Of Denmark
    Stage 2 - Best Finishing Position
    Roger Hammond vs Michael Morkov
    Michael Morkov 1.806
    Wager Status: Cancelled

• Svara
  • 02
    madsmk
    den 3 augusti 2011 23:02

Ifølge deres T&C er de formentlig i deres gode ret til det. Omend er det også ret dårlig stil, da det ikke kan misforståes.. :/

• Svara
  • 03
    sprite06
    den 3 augusti 2011 23:20

Ok, det undrer mig ikke! Super dårlig stil, jeg afventer spændt deres svar om hvad stavefejlen var.

• Svara
  • 04
    sprite06
    den 4 augusti 2011 08:25

Jeg får spillet igen og de beklager fejlen. Stort.

• Svara
  • 05
    Bully
    den 4 augusti 2011 10:14

God stil af Pinnacle..

• Svara