FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Er Pinnacle nede?

• 01
    Larsen
    den 16 december 2009 09:33

Jeg har haft problemer hele morgenen og formiddagen :(

• Svara
  • 02
    KingFed
    den 16 december 2009 09:41

Samme probs her-men virker nu hos mig

• Svara
  • 03
    Sutsko
    den 16 december 2009 09:56

Ja er oppe igen.

De har haft nogle problemer de seneste måneder (har jeg oplevet). Er dog ret sikker på, at dette er rent teknisk karakter. De virker uhyggelig solide. Udbetalinger kommer hurtigt, og jeg er ikke stødt på dårlige/utroværdige historier omkring dem.

Mvh.

Sutsko

• Svara
  • 04
    Larsen
    den 16 december 2009 10:16

Jeg er slet ikke nervøs for dem. Det var blot et lille irritationsmoment, og der er vel næppe tale om de Ddos, der hærgede for et par år siden.

• Svara