FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

England - Sverige

• 01
    christianbc
    den 15 november 2011 15:50

Wembley er endnu engang udsolgt, denne gang er det Sverige der gæster England.

Sverige er netop blevet udspillet af Danmark i Parken alt i mens England heroisk forsvarede en 1-0 sejr hjem mod Spanien.

England skal være favorit i dette opgør og skal give betydeligt mindre hvis du spørger mig.

England havde egentligt ret godt styr på den spanske offensiv hele kampen igennem.
    Man formåede at lukke helt ned for Villa, Iniesta, Silva og Torres da han blev skiftet ind.

Jeg er meget imponeret over den Englekse defensiv, og det helt store problem i mange år er løst for første gang siden David Seaman.
    Joe Hart er svaret på de engelske bønner, den unge englænder står fortrindeligt i Manchester Ciry, og viste også lovende takter på landsholdet.

Rooney er stadig ude, men der står en række unge lovende spillere på spring i form af Welbeck og Sturridge!

Sverige kom aldrig rigtig tæt på sejren i Parken.
    De havde reelt kun 2 rigtige forsøg inden for målrammen, og de voldte aldrig rigtig Thomas Sørensen problemer.

Zlatan virker som sædvanligt umotiveret, og ligner ikke en mand man kan få til at yde sit yperste i disse træningskampe.

Det engelske folk forventer endnu en sejr, mod et langt dårligere svensk mandskab.

Motivation er alt afgørende i disse kampe, Capellos spillere skal være betydeligt mere klar, da der stadig er mange pladser at spille om.

1,81 på at England vinder på Wembley for anden kamp i træk virker som en sikker investering!

• Svara
  • 02
    Nero
    den 15 november 2011 15:50

Ifølge Sky sport, er det stort set et nyt hold der kommer på banen, således at det alene er Joe Hart og Wallcot der får genvalg.

Defensiven bliver formentlig Walker, Cahill, Terry og Baines, samt Rodwell og Barry foran. I mine øjne meget eksperimentalt, og det bør have stor fokus i disse vendskabskampe, hvad man bringer på banen.

Sverige så meget sløje ud mod DK, og den defensive tilgang de havde med til Parken, kan måske gentage sig i aften, men tror de vil forsøge mere.

Danmark er trods alt fantastisk spillende, og tror ganske enkelt at Sverige ikke ville risikere at blive pillet fra hinanden i Parken. Samtidig er der en del svenske spillere med tidligere/nuværende arbejdsgivere i UK, der nok ønsker at give den lidt ekstra.

Vil for så vidt give dig ret i at England skal være favorit, men med deres lineup i mente, som indeholder 3-4 fra deres stærkeste, virker det ikke som en sikker investering for mig.

Nu møder de et hold hvor de skal skabe kampen, med spillere der ikke er sammenspillet, samtidig møder de et hold der kan matche dem på fysikken og i luften.

• Svara
  • 03
    christianbc
    den 15 november 2011 16:13

Havde skam forventet ændringer i spillet.

Men ja, der er nok flere end jeg havde ventet. Men syntes stadig det holder værdi.

England har som jeg nævner flere gange rigtig mange spillere som gerne vil til EM, og samtidig for få pladser til hvor mange spillere der egentligt har niveau.

Finder fin værdi. Havde de stillet med samme hold havde jeg også taget dem -1.

• Svara