FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Elfsborg-Aalesund

• 01
    mester1000
    den 4 augusti 2011 14:17

Returopgør i EL kval.
    Første opgør endte 4-0 til Aalesund - hvilket var noget for højt.
    Begge hold er godt i gang i ligaerne, hvor Elfsborg ligger på 2. plads i Allsvenskan 1 point efter Helsingborg.
    Aalesund ligger placeret i midten af rækken i Tippeligaen.
    Generelt har Elfsborg en ret solid defensiv - og specielt hjemme er de stærke, hvor de kun har lukket 8 mål i 9 kampe og har en imponerende 23-8 målscore.

Elfsborg er nødt til angribe fra start, såfremt man skal indhente en 4-0 føring, men spørgsmålet er om troen er på det. Selvfølgelig vil man altid sige troen er der, men det ser uhyggelig svært ud.
    Aalesund kommer i stærkeste opstilling og vil naturligvis forsvare sig med næb og klør - og klarer de at holde nullet de første 15-20 min. - så tror jeg luften går af ballonen for Elfsborg, da trods alt har en vigtig kamp allerede på søndag ligaplaceringen taget i betragtning.

Såfremt der ikke kommer et hurtigt mål, så tror jeg på en ret kedelig affære - men kommer der et hurtigt mål kan det nemt blive helt anderledes - derfor holdes units nede

• Svara
  • 02
    Bully
    den 4 augusti 2011 14:17

2.36 hos Pinnacle, og giver dig helt ret i minimum 45% chance for den her til at gå hjem.

• Svara