FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Elfenbenskysten - Burkina Faso

• 01
    Original
    den 26 januari 2012 18:06

Et rigtig flot odds på et klasse mandsskab som møder et hold der ikke har nogle spændende spillere, det fortjener 3 units.

Elfenbenkysten har spillere som Kolo Touré i forsvaret, Yaya Touré og Tiote på midtbanen. Angrebet består af Gervinho på fløjen, Drogba på toppen, og Kalou på fløjen ligeså.

Faso har været med til 4 African Nations siden 2000. Her er de røget ud i alle fire turneringer i gruppespillet. Elfenbenskysten vandt i første gruppekamp over Sudan på 1-0, Faso tabte 2-1 til Angola.

Jeg ser ingen grund til oddset skal være odds 2,05. Klassespillere mod et hold som er knap så godt, jeg tøver ikke med at spille 3 units.

• Svara
    • 02
      vixen
      den 26 januari 2012 18:06

Original, hold øje med vejret - der er meldt mulige "torden-storme" (bedre oversætttelse søges ;-), og sådanne vejrforhold kan gøre det svært at score. Og så tror jeg, oddset er så højt, fordi Elfenbenskysten i den grad søgte at kontrollere føringen mod Sudan. Jeg så deres træningskampe mod Libyen og Tunesien, og da spillede de også meget kontrolleret - jeg har indtrykket af, at træneren lægger stor vægt på disciplin frem for superflotte enkeltaktioner og blændende spil...

Men held og lykke - jeg ryger nok på Drogba & Co live, men på ingen måde til latterlige 1,40 +/- som man kan få pt

• Svara
    • 03
      vixen
      den 26 januari 2012 18:07

Original, hold øje med vejret - der er meldt mulige "torden-storme" (bedre oversætttelse søges ;-), og sådanne vejrforhold kan gøre det svært at score. Og så tror jeg, oddset er så højt, fordi Elfenbenskysten i den grad søgte at kontrollere føringen mod Sudan. Jeg så deres træningskampe mod Libyen og Tunesien, og da spillede de også meget kontrolleret - jeg har indtrykket af, at træneren lægger stor vægt på disciplin frem for superflotte enkeltaktioner og blændende spil...

Men held og lykke - jeg ryger nok på Drogba & Co live, men på ingen måde til latterlige 1,40 +/- som man kan få pt

• Svara
      • 04
        Original
        den 26 januari 2012 23:29

Hej Vixen,

Undskyld jeg først svarer nu, men blev kaldt på arbejde, så det var lidt svært. Men ja, vejret er bestemt ikke rart dernede, nu så jeg ikke kampen, men vi så igår, at kampen mellem Libyen og Zambia blev udsat, så jeg har beregnet den med :) Selvmål er altid velkomne! :)

Original

• Svara
      • 05
        vixen
        den 27 januari 2012 04:21

Godt gået med spillet - men de lever godt nok livet farligt, de kære elefanter sådan som de fedtspiller bolden rundt; håber de får modstand mod Ghana eller Gabon senere... ;-)

• Svara