FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Elaziğspor - Kartalspor

• 01
    Original
    den 21 januari 2012 17:35

En rigtig spændende kamp hvor oddset på halvleg/fuldtid er faldende rigtig mange steder. Bet365 havde for en halv time siden odds 3,75 for dette odds, men da jeg så så på Unibet der lå i 2,30, måtte jeg tjekke bet365 igen, de giver så kun 2,70 nu, danbook holder stadig 2,75.

Elaziğspor er et rigtig godt hold og de ligger også til oprykning til den bedste tyrkiste række. Elaziğspor har den bedste hjemmebane i denne række hvor man har spillet 9 kampe hvoraf 8 er vundet og en er tabt.

Kartalspor ligger nummer 10 i samme række. Ude er de ikke så gode hvor størstedelen bliver uafgjort. 2 sejre, 4 uafgjorte og 3 nederlag.

Et odds der er rigtig flot, og jeg smider gerne 5 units efter ht/ft.

• Svara
  • 02
    Aladin
    den 21 januari 2012 17:35

Du fandt vel kun dette spil fordi der muligvis var tale om Match Fixede kamp?.

Hilsen Aladin.

• Svara
  • 03
    cbll
    den 21 januari 2012 17:44

Nu skal man passe på med direkte at kalde noget fixed, uden at have beviser for det. Med det sagt, så er jeg enig med dig. For det første er det fodbold i sydeuropa(alt kan købes for penge her) - for det andet er det tit disse HT/FT spil der fixes på, da oddset er højere og "gerningen" egentlig er det samme.

Ikke desto mindre er det spekulation - men ja, jeg kan godt følge dig i at der nok er forkert at poste et odds der er så suspekt, kun baseret ud fra endnu mere suspekt odds-movement.

/cbll

• Svara