FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

El Classico

• 01
    WoodmanWoody
    den 25 januari 2012 11:07

Retur kampen venter i Copa del Rey hvor Real Madrid skal prøve at rejse sig op efter det sidste nederlag hvad tror i til kampen?

Jeg har selv luret lidt på AG: Messi og Sanchez ellers synes jeg ikke rigtig jeg har kunne finde noget interesant og synes bestemt ikke der er værdi i Barcelona sejr til 1,70

Hvad siger i derude :)?

• Svara
  • 02
    Original
    den 25 januari 2012 12:09

I 1,70 er der bestemt værdi imo. Hvor får du det odds henne?

Original

• Svara
  • 03
    dkjoe86
    den 25 januari 2012 12:36

kan nu heller ikke se værdien i det odds.. alt kan jo ske bare se mirandés - espanyol.

evt ronaldo som anytime, er trods alt stadig pinto der står i barca målet. et frispark eller et lang skud og så er det ikke til at sige hvad der sker med pinto på kassen

• Svara
  • 04
    Original
    den 25 januari 2012 14:23

Du kan jo ikke sammenligne mirandes og Espanyol med barca og Real? :-) påpeger bare at jeg finder odds 1,70 attraktivt da jeg ikke ser madrid med en stor mulighed. Odds 1,70 var hos bet3000 så forstår ikke hvorfor ww kom med odds 1,70.

• Svara
    • 05
      MartinVP
      den 25 januari 2012 14:31

1,70 kan fås hos Scandic, så jeg forstår godt hvorfor WW nævnte det...

• Svara
    • 06
      dkjoe86
      den 25 januari 2012 14:47

Det er sandt, men det jeg vil sige er bare at det er pokalbold og alt kan ske - selv det mest usandsynlige.

Hvis real kommer på 0-1, hvordan reager Barca så? Bliver de nærvøse eller kan de klare presset? Det er så svært at spå. Real har jo vist de godt kan score mod Barca også på Camp Nou.

• Svara
      • 07
        Original
        den 25 januari 2012 14:54

Havde ikke lige tjekket Scandic. Bestemt spilbart imo.

• Svara
      • 08
        WoodmanWoody
        den 25 januari 2012 14:54

Original tjekker du ikke betbrain oddschecker oddsportal eller diverse søge maskiner? Men som Martin nævner det så har Scandic Barca sejren til 1,70 som startede i 1,73 hvilket jeg som sagt ikke finder nogen værdi i.

1X2 Markedet har jeg virkelig svært ved at vudere og synes sådan set hellere ikke +0,5 RM er særlig atraktivt venter til live før jeg gør en indsats der :)

Jeg tænkte bare på om folk havde forskellige meninger/ideer til hvad der ligger og venter i aften og om man kan finde nogle interesante spil, f.eks målspil, kortspil osv.

• Svara
        • 09
          Original
          den 25 januari 2012 14:55

Jeg tjekker netop betbrain, men scandic er ikke med her.

• Svara
          • 10
            Dagoberto
            den 25 januari 2012 15:10

er i oppe på 70% på Barcelona ??? hedder den ikke mere 55-20-35?

• Svara
          • 11
            Oddser
            den 25 januari 2012 15:12

1.63 hos Danbook. Måske stiger den lidt før kampstart?

• Svara