FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Eder - Hofer

• 01
    mestr
    den 30 november 2011 15:04

Skiskyting - 20km menn - Østersund: Eder - Hofer

Eder @ 1.85 - Betway (3 units)

Vurdering: 60%

Eder en klart bedre skytter enn italieneren. Treffprosent på 87.5 for Eder, Hofer med 76.5. Hofer leverte elendig i alle normaldistansene i fjor, hadde vel 27.plass som best. Eder foran i 4 av 4. Hofer raskere i sporet, men det hjelper lite når en bom tilsvarer et minutt i tillegg. Stor favoritt.

• Svara
  • 02
    BenjaminAR
    den 30 november 2011 15:04

JUUHUU!! Skiskydning starter i aften... det er som juleaften!!! Ser spændende ud med dine tips mestr. Jeg har tjekket lidt på biathlonworld og kan se at der også har været en del skader og sygdom hos nogen af "de gode" i feltet. Bliver spændende at følge udgangsformen på favoritterne... Jeg ser specielt frem til at følge Tarjei i år... Jeg følger dig på tippet her og hepper på Østrig igen i år..

• Svara