FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

EM-tråden 20/1

• 01
    Roman Empire
    den 20 januari 2012 12:23

Der bliver uoverskueligt med én lang tråd. Tråden kan bruges til spilforslag, spørgsmål, kommentarer, livebetting - kun fantasien sætter grænser.

Tråden blev åbnet lidt sent i går - og der var nogle ubesvarede indlæg. Vi prøver at åbne tidligere i dag og gøre det bedre.

Første bud bliver Canellas U5.5 mål til odds 1.62 hos Unibet.

Spanien har den største bredde af samtlige hold - de roterer en del. Der er kun én spiller, der har scoret O5.5 mål for dem ved denne slutrunde - det var Canellas i seneste kamp, hvor han scorede på 4 straffekast. Spanien roterer også en del med straffekast - i første kamp var det Romero og Juanin Garcia, der skød. Romero startede dog inde i seneste kamp - hvad Canellas ikke gjorde, og så fik sidstnævnte lov at starte med straffekastene. Det ligner en tanke, at Spanien gerne lader en spiller fra bænken koncentrerer sig om straffe. Jeg tror, Romero atter er tilbage med straffekastene i dag. Uanset hvem der tager første straffekast er linien alt for høj. Canellas med 2.2 mål i snit ved VM - hvor han også skød lidt straffe - dengang skød 4 forskellige spillere straffe for Spanien.

• Svara
  • 02
    Fredin
    den 20 januari 2012 14:07

Hej Roman.

Er meget enig i spillet, og er selv overbevist om at Romero atter skyder spaniens straffekast. Godt fundet. Må dog være ærlig at sige at jeg har rodet flere forskellige sider igennem og finder umiddelbart ikke nogle oplagte spil til EM idag :(

Selv om dette er en EM tråd vil jeg lige tilføje at jeg på den danske 1. div. igår aftes (sent) fandt et par enkelte spil hvorpå jeg mener at oddsene var skæve. Dette handler om Fredericia hjemme mod Stoholm til odds 2.10. Fredericia har en super god hjemmebane, med mange "larmende" fans på lægterne. De har i løbet af sæsonen haft fine resultater på hjemmebane. Fredericia har den senere tid haft en meget skadesplaget trup, og tabte derfor senest i Vesthimmerland. Men for et par uger siden har de fået tilgang af en spændende spiller ved navn Mark Schiøtte som leverede en super debut senest. Dette hjælper på bredden i Fredericia. Spillet afhænger af Fredericias skadessituation! Stoholm er inde i en fin stime, men er så absolut et bedre hold hjemme end ude. Dog vandt man i seneste opgør en fin sejr over et kriseramt nedrykker HCM hold. Er Fredericia ikke nær så skadesplaget som sidst finder jeg spillet spilbart helt ned til 1.75. Det andet spil var Vejle ude over HCM til 2.10. Ville dog ikke spille den i blinde og forventer at få lidt info på trupperne i aften. Det resulterede i at Vejle spillet allerede er slashet til 1.87. Jeg mener derfor at spillet ikke længere er spilbart. Kunne dog forestille mig at det vender op mod kampstart. Lykkedes det mig at få lidt info på Fredericia, poster jeg mit spil her i tråden.

/Fredin

• Svara
  • 03
    Fredin
    den 20 januari 2012 14:30

Aaaargh... ved nærmere eftertanke er 1.75 er sgu lavt sat :) Jeg spiller Fredericia til hjemmesejr til 2.10 hos nordicbet/unibet ;)

GL /Fredin

• Svara