FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

EM-specials

• 01
    Roman Empire Specials
    den 18 januari 2012 15:47

Mikhail Chipurin U3.5 mål til odds 1.85 hos NB for 3/10
    Julen Aguinagalde U4.5 mål til odds 1.50 hos NB for 4/10
    Island kampens topscorer +0.5 til odds 1.68 hos NB for 3/10

• Svara
  • 02
    Fredin
    den 18 januari 2012 16:22

Hej Roman Empire

Er enig i 2 af spillene :) Er overbevist om at Aguinagalde laver under 4,5 og finder også værdi i Island til at have kampens topscorer. Men kan du give nærmere info på hvorfor du tror Chipurin laver U 3,5? Jeg ser den nemlig som et over spil. Kunne forestille mig at Rastvortsev og Igropulo får det svært,og det bliver den nemme løsning at smide bolden ind til Chipurin? Rusland har ikke for vane at spille specielt bredt i banen, og det mener jeg er til fordel for spillet. Med udsigt til at Omeyer tager skeen i den anden hånd, og tager de fleste af langskudene, skal der også tages højde for evt. opsamlinger.

Jeg mener at hvis Rusland skal bare være nogenlunde med idag, SKAL de bruge Chipurin rigtig meget.

Tilmed lavede Chipurin 5 mod Ungarn og Spaniens strege lavede 4 (Aguinagalde 1 - fik 2 straffe, og Guardiola 3 - aner ikke om han fik nogle straffe ;) )

Håber du kan nå at komme med dine tanker omkring spillet inden det går løs :)

God vind med spillene

/Fredin

• Svara
  • 03
    Roman Empire
    den 18 januari 2012 17:19

Hej Fredin!

Såvidt jeg erindrer, så scorede Guardiola 2 af sine 3 mål i ankomstfasen - hvor den ene var ude fra fløjen. Chipurin scorer så godt som aldrig i ankomstfasen. Aguinagalde med fuld tid som angrebsstreg - holder franskmændene nede på 1 scoring (+2 straffekast), og han er i min optik den klart bedste angrebsstreg i verden.

Jeg har en forestilling om, at Frankrig har stort fokus på Ruslands putspil - som i antal er reduceret med Atman inde som spilfordeler - kan de eliminere den fase af spillet - så kommer de til at vælte sig i kontraforsøg med Chipurin halsende efter sig.

Rusland fra distancen bør Frankrig ikke frygte - så tror egentlig, vi er enige - jeg tror nemlig Rusland er chanceløse i aftenens kamp - netop fordi Frankrig kan lukke ned for deres skarpeste våben.

Iøvrigt meget fedt med dine kommentarer både i denne og andre tråde. Du er et spændende indslag med rigtig god viden og masser på hjerte! :-)

• Svara
  • 04
    Fredin
    den 18 januari 2012 17:54

Kan godt følge dig, med hensyn til fokus på putspil i den franske defensiv. Og rigtig fint indblik mht. Atman i midten, havde jeg umiddelbart ikke med i mine overvejelser.

Har personligt selv fundet værdi i et asian handicap spil på frankrig -4,5.

Tror og håber på en fransk trodsreaktion især fra Omeyer. Kunne ikke forestille mig, at netop han kan ramme så mange bolde der fortsætter i mål, som det var tilføldet i mandags. Og så er Rusland ikke Spanien :)

Mange tak for de pæne ord. Har i sinde at være en anelse mere aktiv i debatterne.

I øvrigt er det super spændende læsning med både dine analyser og holdninger her, men især også dine indlæg og debatter på Hbold.

/Fredin

• Svara
  • 05
    WoodmanWoody
    den 18 januari 2012 20:36

Er der nogle steder man kan følge live med henholdsvis målscorene? Følger pt med via bet365 og resultatet men der kan man ikke se hvem der scorer...

WW.

• Svara
    • 06
      Fredin
      den 18 januari 2012 20:41

Jeg ser kampene på nettet. Derved kan jeg følge med :)

http://www.firstrow.tv/watch/102845/2/watch-spain-vs-hungary.html

Kvaliteten er ikke i top, men jeg hygger mig gevaldigt med 2 kampe :)

• Svara
    • 07
      mnbech
      den 18 januari 2012 20:52

http://www.ehf-euro.com/

Her følger de kampene live oppe i højre hjørne, og der står står også alle playerstats man skal bruge som skud på mål, mål, spilletid osv.

• Svara
      • 08
        Roman Empire
        den 19 januari 2012 10:08

Der undervurderede jeg sQ Chipurin - det burde man ellers ikke kunne. Fantastisk stregspiller. Godt set, Fredin!

Alle skal være velkomne til at byde ind i denne tråd :-)

• Svara
      • 09
        Fredin
        den 19 januari 2012 10:41

Ja, men er overrasket over at Rusland bed så godt fra sig. Spændende at følge Pavel Atman. Han kommer bestemt med noget eksplosivitet og speed man normalt ikke ser på de kanter. Ramte skævt på mit Frankring -4,5. Havde forventet Russerne ville lægge sig ned ved minus 6-7 mål.

Opfordrer også alle til at deltage i tråden, det er altid godt at få flere syn på spillene. Både for og i mod.

Hvad angår 3 runde finder jeg at stort set hele markedet er lidt skævt på Tjekkiet - Makedonien. Tjekkiet udbydes til 1.95 og det mener jeg er en tand for højt. Hvad mener håndboldkyndige brugere??

/Fredin

• Svara
        • 10
          Fredin
          den 19 januari 2012 10:51

Hvis man er hurtig og tror på den Tysk opløsning ikke har set sin ende, står Sverige til 1.95 på interwetten, dette er en del over markedet hvor andre udbydere er omkring 1.75.

Kan se at V(ø)F(ø)F var tidligt ude med dette bet, og synes det er godt fundet til 2.00! Giv gerne jeres syn på spillet.

/Fredin

• Svara
        • 11
          Roman Empire
          den 19 januari 2012 10:51

Frankrig burde også have klaret -4.5. De fører med 5 mål efter 10 min - 7 mål efter 20 min - fører med 6 og har bolden med under 2 min igen. Næsten absurd.

Tankerne bag mit Frankrig -2.5 til pause fremfor -4.5 på kampen var også hen i den retning. Trodsreaktion fra Frankrig skulle man gerne se især i starten af kampen. Målene ville i sidste ende betyde mere for Rusland - da deres videre deltagelse - i tilfælde af både Rusland og Ungarn ville gå tomhændet mod både Frankrig og Spanien, som var sandsynligt scenarie - ville afhænge af målforskel mod de hold. Rusland kæmpede på den baggrund forbilledligt, og var et stolpeskud fra at vinde de sidste 120 sek med 3 mål - for ingen nytte med Ungarns point i den sene kamp. Chokerende Spanien smider 2 mål på 2 min med boldbesiddelse.

• Svara
          • 12
            Fredin
            den 19 januari 2012 11:04

Roman empire, Ja, var også overrasket over den ikke gik hjem. Meeen man kan jo ikke vinde hver gang :) hvad fik du Frankrig -2,5 ved halvleg til?

I bund og grund kommer det på ingen måde bag på mig at Spanien laver sådan en "bommert". Vi ser det jo gang på gang! På trods af at Spanien slog Frankrig, ser jeg dem ikke som værende mere end til en 4. plads. De er for mig at se alt for utilregnelige, og hvis ikke Hombrados står godt, har de det svært mod mange.

/Fredin

• Svara
          • 13
            Roman Empire
            den 19 januari 2012 11:08

Halvdelen af markedet lå i 1.90 for -2.5 - resten i 1.83/1.85. Meldt op her: http://www.spilxperten.com/betalingsspil-oversigt/2012/Roman%20Empire.aspx

Du har ret med Spanien. Jeg har god fidus til Kroatien fremadrettet i denne turnering - og tror egentlig Frankrig/Kroatien snupper de 2 pladser.

• Svara
            • 14
              Roman Empire
              den 19 januari 2012 11:25

Iøvrigt helt enig med Tjekkiet - dem har jeg et mindre spil på. Partybets har været udsat for en del kritik i forbindelse med spilleloven - men man må give dem, at det ikke er for sjov, når de har limit på små 20000 kr til markedsledende odds på Tjekkiet.

• Svara
            • 15
              Fredin
              den 19 januari 2012 11:38

Et superspil du fandt dig der! Der har jeg ikke været særlig grundig!

Jeg tror ikke Kroatien kommer til at køre deres modstandere over. Jeg er rigtig vild med Kroatiens hold, men de har bare til vane ikke at vinde med mere end nødvendigt. Har allerede brændt nallerne en gang på et handicap spil til Kroatiens fordel, hvor de nærmest spiller baglæns de sidste 3-4 min.(mod Island). Men hvis de blot vinder kampene, er dette jo også nok :)

Men jeg må desværre sige at jeg ser en lille fremgang hos Frankrig, og er ret sikker på at de stille og roligt får spillet sig igang. Vi har endnu ikke set nogen Karabatic levere. Hvor imod Narcisse ser rigtig fornuftig ud. Man har lidt hørt historien før med rutinerede slutrunde hold der spiller sig ind i turneringen :) dette frygter jeg er tilfældet med Frankrig.

/Fredin

• Svara