FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

EM-håndbold-22/1-2012

• 01
    nygaard84
    den 22 januari 2012 09:34

Synes vi skal have en tråd op at stå i dag :)

Jeg har kigget lidt på at spille Frankrig til at have topscoren +0.5 til odds 2.25 mod Slovenien hos Nordicbet.
    Indrømmet, Frankrig har mildt sagt ikke spillet flot håndbold indtil videre! Jeg kunne dog sagtens forstille mig en trods reaktion i dag, mod Slovenien.
    Hvis Frankrig først får gang i forsvaret og de hurtige kontra, samt ikke mindst Karabatic, så er de mindst en klasse over Slovenien.
    Hverken Slovenien eller Frankrig har den der goal-getter som f.eks. Lazarov eller Jicha. Så målene bliver delt en del ud på begge hold. Slovenien kommer nok tættest på med fløjen Dragan Gajic, men han kan dog blive lukket ned, hvis Frankrig får gang i angrebsspillet og kommer ned og stå i forsvaret.

Hvis vi kigger lidt statistik, så har frankrig vundet 2/3 med +0.5 linien.
    Slovenien er 0/3 med -0.5 (skal dog siges at de mod Kroatien, havde Gajic med 8 mål, og mod Island havde både Gajic og Skubbe fra bagkæden med 7 mål)

Alt i alt har jeg svært ved at se, at den ikke skal være 50/50 når Frankrig har +0.5 og derfor fin værdi i odds 2.25 hos Nordicbet.

• Svara
  • 02
    nygaard84
    den 22 januari 2012 09:40

beklager overskriften, der sneg sit et 1 tal for meget ind...

• Svara
  • 03
    Roman Empire
    den 22 januari 2012 12:07

Helt enig - det ser rigtig fint ud - også med dine %'er.

Måske man ligefrem kan forvente en trodsreaktion fra Karabatic, som gik 3/15 mod Ungarn - som man så med Missil Mikkel.

• Svara
  • 04
    nygaard84
    den 22 januari 2012 12:50

Præcis samme tanke jeg har med Karabatic... Han må og skal ramme niveau nu! :)

• Svara