FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Dynamo Kiev - Volyn

• 01
    Leandinho
    den 15 oktober 2011 20:35

Som altid er det Shakhtar Donetsk og Dynamo Kiev, der dyster i toppen af den ukrainske liga, selvom Metalist har hægtet sig på denne sæson og kun er to point fra førerduoen.

Kiev møder søndag aften Volyn på hjemmebane, og absolut intet tyder på, at gæsterne kan give Kiev problemer.

Siden Volyn rykkede op i 2003 har Kiev vundet samtlige 10 kampe med den udslettende målscore 34-6, og fem møder på Lobanovsky Stadion i den ukrainske hovedstad har resulteret i syngende lussinger til Volyn på 1-5, 1-7, 0-3, 0-4 og 1-5.

Denne gang er Volyn tilmed handicappet af karantæner til begge sine fyrtårne i forsvaret, Vance Sikov på 194 og Jan Maslo på 196 cm, der begge fik karantænegivende advarsler senest.

Det var dog det mindre vigtigt taget i betragtning, at holdets altoverskyggende topscorer Maicon så direkte rødt. Maicon har scoret ni af Volyns i alt 12 mål i 11 kampe, og det er såmænd Vance Shikov, som har stået bag de to andre.

Dermed stiller Volyn altså med brasilianske Leandro som eneste mand, der har scoret i sæsonen. Den scoring var i øvrigt Leandros første i 50 kampe, så man skal næppe regne med nogen gentagelse.

Det er ikke kun mod Dynamo Kiev, at Volyn klarer sig skidt. Mod den anden mastodont fra Shakhtar plejer man nemlig også at få lesterlige klø med øretæver på 0-4 og 1-5 de sidste to gange man har besøgt kulminebyen.

Uden sine to normale midtstoppere tror jeg sagtens, at Volyn kan gå helt ned, og selvom Kiev har Europa League-kamp mod Besiktas på torsdag, så har jeg svært ved at se, hvorfor de ikke skulle køre gæsterne over som de plejer.

Markedet er smalt her, og jeg har kun fundet 1,48 hos Unibet på, at Kiev vinder med mindst to mål. Selv det bør indeholde værdi, men som altid kaster jeg mig over lidt mere jackpotgivende resultater - denne gang 4-0 / 5-0 eller 6-0 til flotte 5,29 ved Expekt.

Fordelingsnøgle:

4-0 til odds 10 (53%)
    5-0 til odds 18 (29%)
    6-0 til odds 30 (18%)

• Svara
    • 02
      WoodmanWoody
      den 15 oktober 2011 20:35

Hey Leandinho. Jeg har lagt mærke til ved flere af dine tips der laver du den her model og det er faktisk os noget jeg selv gør ofte, altså flere cifertips på en kamp.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan du får dit odds til 5,29??
      Jeg kan godt finde ud af at få ''fordelingsnøglen'' men når jeg så står med mine procenter og skal finde det sammenlagte odds er jeg helt blank :)

Håber du eller for den sags skyld en anden kan forklare hvordan du gør :)

• Svara
    • 03
      WoodmanWoody
      den 15 oktober 2011 21:49

Fandt selv ud af det =)

• Svara