FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Dumt, smart eller ligegyldigt?

• 01
    Amagerpalmen
    den 5 augusti 2010 10:13

Egentlig tænkte jeg først "Åh nej", da jeg læste overskriften "Spilskandale rammer WTA i Farum", men nu hvor jeg har læst den igennem et par gange og tænkt over tingene er det så virkelig så slemt alligevel? Det er trods alt bookmakernes job at holde sig orienteret om deres kampe og markeder, og det er vel netop en bedre informeret spiller, som tjener penge på betting i længden. Det er så spørgsmålet, om dette er snyd? Hos en almindelig bookmaker anses det velsagtens for snyd, men hos spillebørsen Betfair kan man vel ikke gøre så meget? Her er man jo selv ansvarlig for, hvad man vil risikere og holde sig opdateret.

Vi snakker meget om i dag, at tingene foregår på bookmakernes præmisser uden speciel kontrol fra en tredje part eller kunderne selv, men her det vel rent faktisk sket på spillernes præmisser.

Hvad synes I en sag som denne? Jeg synes på ingen måde, at den er i samme kategori som de historier, der har været fremme om "rigtige" fix i tennis.

Læs og bedøm selv: http://sporten.tv2.dk/tennis/article.php/id-32667180:spilskandale-rammer-wta-i-farum.html

• Svara
  • 02
    gunners
    den 5 augusti 2010 12:07

det er vel pisse smart :-)

men nej, det har jo INTET med aftalt spil at gøre, men at de blander sig i det synes jeg er lidt plat, hvis det havde været en medarbejder fra Danskespil der lavede Livespil via arbejdet, skulle han så ikke også smides ud, da han har en fordel overfor kunderne ?

• Svara