FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Dronningens nytårstale

• 01
    Larsen
    den 25 december 2009 13:21

Traditionen tro skal der sættes lidt skillinger på Dronningens nytårstale, hvor jeg indtil videre har spottet Bet24, Scandic og Nordicbet med odds. Flere kommer formentlig ud i de følgende juledage. Hvad jeg fundet af interessante ting indtil videre:

Schackenborg - 20 @ Nordicbet
    Startede oprindeligt i odds 40, men da 100 kr. var sat strøg den ned i det halve. Jeg synes dog stadigvæk, den lugter af værdi. Joachim plus dame har fået barn i år, mens de blev gift sidste år. Normalt nævner hun ikke mange steder, men sidste år blev Schackenborg nævnt, og da hun sjældent går i mange detaljer om fødsler osv., kunne jeg godt forestille mig, at hun siger noget a la "familie forøgelse på Schackenborg" osv. Ingen statistik bag det spil. Bet24 har sølle odds 5 til sammenligning.

Grønland og Færøerne - 1,05 @ Bet24
    Man får odds 1,05 på HVER af disse to lande, og hvorfor dælen skulle hun undlade at sige dem? Sidste år fik man 1,01, hvilket også er tilfældet andre steder i år. Der er godt nok gang i selvstyret på Grønland, men der vil vel lyde et ramaskrig, hvis ikke hun nævner dem? Det er en fast tradition, at de nævnes, og da jeg hurtigt kiggede talerne tilbage i dette årtusinde var de nævnt alle gange.

Håber andre har noget spændende at byde ind med :o)

• Svara
  • 02
    Emanuel
    den 26 december 2009 21:20

'Klimakonference' til odds 1,85 ved Nordicbet.

Dronningen i 2008: "Danmark skal i 2009 vise sin formåen på et område, der berører os alle. Vi har påtaget os værtskabet for FN’s klimakonference. Det er en stor opgave, og vi vil få brug for al vor viden og erfaring, når vi skal medvirke til at finde løsninger på de klimaproblemer, som synes at blive stadig større. Vi har stor viden og erfaring, når det handler om at forvandle miljøproblemer til nye muligheder. Vi har også lange traditioner for at formidle synspunkter og for at få mange parter til at bøje sig mod hinanden og opnå den grad af enighed, som kan føre til resultater."

Jeg forestiller mig, at hun skal evaluere på klimakonferencen nu?

• Svara
  • 03
    Fredarn
    den 27 december 2009 08:22

"Bøjningsformer og synonymer er ikke gevinstgivende"

Så om hun sier 'KlimakonferenceN' så gir det vel ikke gevinst.. Og hun kan jo også velge å referere ytil det på andre måter, møte, toppmøte, etc..?

• Svara
  • 04
    Larsen
    den 27 december 2009 12:15

Jeg har også min tvivl om klimakonference, da den vel blev en skuffelse, ligesom hun ikke kan kommentere på de store politiske begivenheder ude at bevæge sig uden for immuniteten. Dog er den med bøjningsformer og synonymer jo noget, der gælder for alle disse ord.

Bet24 har odds 460 på, at dronningen siger Facebook. Det er i den grad et longshot, men Danbook og Nordicbet har hver især odds 20. Bare synd, at man kun kan sætte 10 DKK ;o)

• Svara
  • 05
    Herba
    den 27 december 2009 15:18

Jeg kunne godt sætte 15 kr på at hun siger facebook, så er det bare med at hun skal slå et slag for vi skal være nærværende og ikke gemme os bag kunstige fællesskaber som ........ :-)

• Svara
  • 06
    Larsen
    den 27 december 2009 17:08

Grønland 1.06
    Danmark 1.08
    Færøerne 1.13

Sådan et Bet24s odds på, om disse ord nævnes. Jeg ved ikke, hvad de nye forhold er, siden Færøerne og Grønland sådan stiger, men hvordan kan man få 8 % i rente på, at hun siger Danmark?

• Svara
  • 07
    Sputnik1
    den 27 december 2009 20:34

Samfund til 1,20 hos Bet24 bør også være "sikker"
    Både Nordicbet og Danbook er nede i 1,01

De sidste 5 år har hun sagt ordet 34 gange (4-8-5-7-10)

Et par andre forslag

Nyårsaften odds 1,35 Scandicbookmakers

En nytårsaften uden at sige nytårsaften nej vel.
    I de sidste 10 år er det kun i 2004, at hun ikke har sagt "nytårsaften", de sidste 2 år har hun ennda sagt det mere en engang.

Generationer til odds 1,75 Scandicbookmakers.

I 4 af de sidste 5, og 7 af de sidste 10 taler, har dronningen sagt "generationer".
    Så synes 1,75 er et fint odds, det øvrige marked ligger omkring 1,50.

Til sidst et lidt mere satset spil.

Særligt til odds 3,10 hos Bet365.

Bet24 var ellers oppe i 3,75 men er blevet slashet til odds 3,00.
    Synes stadigvæk, der er en lille værdi i 3,10.

Fra 2001 til 2006, sagde hun ikke "særligt"
    Men i de sidste 2 år har hun sagt ordet 5 gange, 3 gange sidste år og 2 gange i 2007.

• Svara
  • 08
    Larsen
    den 28 december 2009 09:43

Bet24 trak hurtigt følehornene til sig. Danmark nede i 1,01 igen, mens Færøerne og Grønland er tilbage i 1,05.

• Svara
  • 09
    gunners
    den 28 december 2009 11:16

Hun burde også nævne ord som

Nytårshilsner til 1,5
    Generationer til 1,55
    2009 til 1,6

odds er fra bet365

der burde være odds 1 på at hun nævner Danmark, fordi hun slutter da uanset af med at sige

GUD BEVARE DANMARK

• Svara
  • 10
    Larsen
    den 29 december 2009 10:50

Det er seriøst skræmmende, at det med at hun nævner 'Søens folk' er noget, som bookmakerne tydeligvis kan tjene penge på, selvom hun aldrig har nævnt det.

Sakset fra EB.dk:

Mest spillet i 2008 (årets odds i parentes)

1. Søens folk (odds 5,00)

2. Nytårshilsen (1,20)

3. Finanskrise (1,70)

4. Generationer (1,50)

5. 25-øren (25,00)

6. Prins Joachim (1,50)

7. Familie (1,01)

8. Prinsesse Marie (1,50)

9. Facebook (20,00)

10. Amalienborg (50,00)

• Svara
  • 11
    Larsen
    den 29 december 2009 22:06

Bet24 har sænket oddset på Facebook fra 500 -> 25 :o)

• Svara