FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Drammen - Haslum

• 01
    Sutsko
    den 30 december 2011 13:15

Pokalfinale i Norge. Meget stor prestige. En rigtig vigtig kamp for begge. Det betyder ofte mere fokus på forsvar, større intensitet i nærkampene udover alle disse floskler er der en del øvrige ting jeg kan lide ved underen.

Haslum har arbejdet meget med forsvaret på det seneste. Det er blevet væsentligt bedre. Man har faktisk kun spillet over linjen 5 gange i denne sæson. Den ene var mod netop Drammen i et af de to opgør de har haft i denne sæson. Her vandt Haslum med 36-28 i Drammen. Haslum snitter på 61,92 mål og dette inklusiv målorgier mod bundhold.

Drammen snitter på 63,53 og har faktisk kun 5 kampe under dagens linje. Det er til gengæld mod mere ”normale” hold såsom Arendal, Viking, BSK og Elverum. Drammen spiller nogen vilde målorgier på 70+ mod tabelnaboer og bundhold. Det trækker snittet op.

Pudsigt nok mødtes de to hold for 3 dage siden i Haslum i ligaen her blev det til en 32-25 sejr til Haslum.

Jeg er over 60% på under 62,5 og de er jeg der kan fange 63,5 ja der ville jeg smide et par units yderligere, hvis det var mig.

Totaler er naturligvis altid ekstra farlige, da vi ikke ved om der er lagt en speciel taktik fra en af holdene, der kan ændre forudsætningerne totalt. Jeg har dog forsøgt at estimerer efter alle forholdsregler :-)

Godt nytår til alle, hvis vi ikke skrives ved inden :-)

• Svara
  • 02
    Drawman
    den 30 december 2011 13:15

Til dem af jer der ikke har haft konto ved Betsson er det absolut værd at tage. De hænger ofte efter, og der er mulighed for at få bedre odds end mange eksperter poster til. Limitering følger naturligvis hurtigt såfremt man spiller store beløb. Men ligger ens unitstake omkring 25-75 kroner pr unit er det absolut en bookmaker der er værd at have i sin portefølge.

• Svara