FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Dormund - Arsenal

• 01
    christianbc
    den 11 september 2011 22:26

I Champions League Gr. F mødes Dortmund og Arsenal.

De forsvarende tyske mester er favorit til kampen, men i mine øjne er 2,21 en anelse for højt.

Dortmund er kommet blandet fra start i den Tyske Bundesliga, hvor man har fået 7 point i de første 5 kampe og en målscore på +2.
    Men sidste sæson var de flyvende, og direktionen udtaler at der er fuld fokus på Champions League!

Arsenal derimod er utrolig dårligt kørende. De spiller uhørt ringe, i efterhånden alle spillet facetter.
    En lussing på 8-2 mod United, senest en smal 1-0 sejr hjemme på Emirates med Swansea, vidner om et hold der er tæt på opløsning!

Dortmund og Arsenal har mødt hinanden to gange før i Champions League:

30/10-2002 Dortmund vs. Arsenal 2-1
    17/09-2002 Arsenal vs. Dortmund 2-0

Signal Iduna Park kan huse 67.000 fanatiske Dortmund fans, og der er allerede total udsolgt! Sidste år ville jeg ikke turde spille den, men Arsenals dårlige form, samt et stopfyldt stadion, så er 2,21 simpelthen for pænt til at lade ligge.

• Svara
  • 02
    ChelseaMads
    den 11 september 2011 22:26

På trods af Arsenals svage trup denne sæson, formåede de alligevel at hente en sejr i Udinese, da de skulle kvalificere sig til Champions League. Jeg tror sagtens, at de kan tage en uafgjort med hjem til England, da de efterhånden har utroligt meget erfaring i Champions League. Det har Dortmund ikke på samme måde, da de ikke har været med i de fineste selskab i en del sæsoner efterhånden. Jeg tror erfaringen spiller en rolle her, og ville nok foreslå et X.

• Svara