FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Denver Nuggets - Miami Heat (player)

• 01
    jank1
    den 13 januari 2012 21:14

LeBron er den fysisk en af de bedste spillere i hele NBA, så turen til Denver - både hvad angår den tynde luft og tidszonerejsen fra L.A, må have tæret mindst på ham af alle.

Dwyane Wade deltog ikke under shoot-around, og er en game-time-decision for kampen. Man har dog før set, at de ingen chancer tager mht. skader, så jeg tror faktisk ikke han kommer i spil. Det vil gavne spillet væsentligt.

Man kunne forestille sig en kamp i højt tempo - og LeBron er lidt af et fast-break monster, omend han mangler sin bedste partner, Dwyane Wade. Tabet af Wade gør dog James' rolle som go-to-guy endnu større.

Jeg ser Heat score omkring 100-115 pts, og her må James være god for i hvert fald 30 pts.

Spiller Wade er vi i noget 55-57%, men uden så synes jeg at vi har en spil der ligger +60%. Napper den inden den officielle Wade-udmelding, da det vil smadre spillet. Værdien uanset.

• Svara
  • 02
    TearDrop
    den 13 januari 2012 21:14

Jeg tror helt sikkert at Wade spiller.

"Dwayne Wade said he's definitely playing tonight against Denver even though he sat out shootaround to rest his ailing foot."

• Svara