FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Denis Istomin - Malek Jaziri

• 01
    LaLeø
    den 16 november 2011 11:44

Der spilles ATP-challenger turnering i denne uge, i Bratislava, hvor underlaget er indendørs hardcourt. I denne førsterunde mødes Denis Istomin og Malek Jaziri.

Denis Istomin har spillet en forholdsvis solid sæson på challenger-niveau, men formen her i slutningen af turneringen er faldet noget tilbage og hans seneste resultater har været middelmådige. Han befinder sig ikke specielt godt på den langsomme indendørs hardcourt, og har istedet leveret rigtig gode resultater udendørs, hvor underlaget er lidt hurtigere end her. Han spillede senest kvalifikation til Paris Masters, hvor han tabte første runde til Benoit Paire og ugen forinden var det et to-sæts nederlag til Chiudinelli i Basel kvalifikationen.

Malek Jaziri har spillet en stor sæson, hvor han har blandet sig på ATP-niveau med enkeltstående resultater. Han har derudover vist stor stabilitet på challenger-niveau og vandt i sidste uge turneringen i Genova, hvor underlaget ligeledes er en langsom indendørs hardcourt. Jaziri spiller godt fra baglinjen og har rigtig god variation i sin serv, hvilket han skal bruge til at få flyttet Istomin ud i yderpositioner. Han slog i sidste uge Darcis, Zeballos og Zverev undervejs, hvilket er spillere, der ligger nogenlunde niveaumæssigt med Istomins seneste resultater.

Oddset på Jaziri er væsentligt for højt i min optik. Han har spillet til at presse Istomin rundt på banen og den langsomme indendørs hardcourt gør, at Istomin ikke bare kan slå sig igennem. 2,55 hos Bwin skiller sig en smule ud og derfor kun 4 units - men mange bookmakere ligger lige under.

• Svara
  • 02
    pklpkl
    den 16 november 2011 11:44

Hej!

Først og fremmest tillykke med det flotte resultat i 2011. Virkelig flot!

Måske der er lidt værdi i Jaziri, men synes du ofte er lidt for entydig i dine analyser og mangler nogle væsentlige forhold. Noget som jeg tidligere også har kommenteret, da det snerpede til med kvalifikationen til London og motivationen hos spillerne var klart præget af dette.

Du siger Istomin har spillet forholdsvis solid på challenger touren. Han har kun spillet 4 challenger turneringer i år og har vundet alle 4 (!!), hvilket vel må siges at være ovenud solidt? :-). Han var ved at kvalificere sig til CLTF i Sao Paolo, men rygterne siger, at han ikke var bekendt med kravet om at der skulle spilles mindst 10 challenger turneringer for at være kvalificeret. Efterfølgende taber han til Lajovic og Paire i Paris kval.

Personligt ved jeg ikke hvad Istomin overhovedet laver her og hvordan hans motivation er og jeg holderm mig laaaangt væk fra denne kamp.

• Svara