FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Davos - Dinamo Riga

• 01
    Balastik
    den 26 december 2011 13:50

Spengler Cup, hvor Davos tager i mod Dinamo Riga.
    Det foregår i Davos.

Dinamo Riga befinder sig til dagligt i den russiske KHL, hvor man ligger i midten af tabellen.
    Stort set hele Letlands ishockey landshold spiller for Dinamo Riga, og spillerne kender derfor hinanden utrolig godt. Bl.a. Mikelis Redlihs er en rigtig stor spiller, hvilket han også beviste under sidste VM i Slovakiet.
    Man har også en rigtig stærk spiller i Fredrik Warg.

I Dinamo Riga vil man rigtig gerne langt i turneringen, og hvis man vil det, så skal man også slå et Davos hold, selvom de er på hjemmebane. Riga har det dog normalt rigtig fint med at spille på fremmed is, og man er faktisk et af de bedste hold i KHL.

Davos ligger 3'er i Schweiz. De har egentlig ikke haft deres bedste sæson, og specielt på udebane har de haft rigtig store problemer.
    Nu skal man så spille hjemme i Spengler Cup, men jeg tror desværre for dem at holdet fra verdens 2. bedste liga bliver en mundfuld for meget.

I pre-season mødte man blandt andre Vitkovice, som ligger lige under toppen i Tjekkiet, og her stillede man i stærkeste, men tabte alligevel klart.

Begge hold døjer med lidt skader.

Dinamo Riga er vant til et vanvittigt højt tempo, og man har næsten lige slået et af de bedste hold i KHL, Ufa, med 1-2 på udebane, og man har altså gjort det rigtig fornuftigt. Jeg tror det bliver for svært for Davos at stå i mod.

• Svara
  • 02
    Visbas21
    den 26 december 2011 13:50

Lige et par tanker herfra:

1. HC Davos ligger 4'er i den schweiziske liga
    2. HC Davos er ikke i gruppe med Dinamo Riga i Spengler Cup
    3. Gruppen består af Dinamo Riga, Kloten Flyers, Wolfsburg
    4. Kloten Flyers møder Dinamo Riga i dag

GL til Jer som følger.

• Svara
  • 03
    Balastik
    den 26 december 2011 14:19

Hold da op en fejl, jeg beklager!

Dinamo Riga møder selvfølgelig Kloten. Kloten har lige mistet Vojtech Polak, og derudover døjer man også med nogle skader.
    Dinamo Riga er et bedre hold, og jeg synes at 2,35 på Dinamo Riga er rigtig pænt i denne kamp.
    Kloten har ikke haft nogen god sæson, og ligger placeret på en lidt skuffende 5. plads, og man har mistet lidt for mange dumme point.

Dinamo Riga spiller i en klart bedre liga, og er vant til rigtig højt tempo.

Jeg beklager fejlen endnu en gang!

• Svara