FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Darlingtong - Port Vale

• 01
    thomas2620
    den 1 januari 2010 11:27

Bundholdet Darlington i League 2 taber og taber.. Samlet har de i denne sæson kun vundet 2 kampe og spillet 2 uafgjort..17 er tabt !

De sidste par kampe er endt :

24-11 Darlington 0-4 Morecambe
    01-12 Notts County 4-0 Darlington
    05-12 Darlington 0-1 Bradford City
    12-12 Torquay United 5-0 Darlington
    Samlet målscore er -35..

Deres kampe den 26-12 og 28-12 er begge blevet aflyst

Port Vale kommer lørdag på besøg hos Darlington.
    Port Vale er et hold som generelt ikke taber på udebane..Vi skal tilbage til den 26-09 for at finde deres seneste udebane nederlag i league 2. Dog vinder de heller ikke stor sejre. Men små sikrer uafgjort eller 1 måls sejrer.

Samlet målscore +1

Port Vale har kun spillet en kamp siden den 13-12..

Kampene den 19 og 26 er blevet aflyst.

Selvom at den nyudnævnte kaptajn i Darlington, midtbanespilleren Ian Miller udtaler : "at nu står holdet ved et halvårs vendepunkt og at de seneste aflyste kampe har fået holdet til at fokucerer på positive tanker og at han nu efter sin overstået skadespause føler at han skylder holdet at de ikke ryger ned i Blue Spuare" så kan positive tanker og en enmandshær ikke lave om på holdet på 14 dages pause. Der skal andre folk ind på pladserne i løbet af januars Transfer vindue.. Men det kan ikke nås til kampen på lørdag..

Med chance for endnu en aflysning p.g.a af en frosthård bane er mit spil her Asian 0 (Draw not bet) på Port Vale..

Boylesports er ude med odds 1,62 for dette mens alle andre ligger i området 1,5 til 1,55

Er man lidt mere vovet giver pinnacle odds 1,89 på Asian 0,+0,5 på Port Vale.

• Svara
  • 02
    Riihijärvi
    den 1 januari 2010 21:02

Er den blevet udsat? Mente du forresten ikke -0,25 på Port Vale og ikke plus?

• Svara
  • 03
    thomas2620
    den 2 januari 2010 14:34

Desværre ja til dit første spørgsmål...Og selvfølgelig ja til det andet !!

Er i steden for hoppet på FA cup Stoke - York City..

Jeg ved godt at der er et langt spring imellem de to divisioner de to hold spiller i, men Stoke skal allerede om få dage spille mod Fulham så jeg har den teori at Stoke focucerer mere på at holde sig over stregen i deres egen division end at skulle spille extra FA-cup kampe.
    York City liggter med i toppen af deres division..

Jeg har spillet Asian +2 på York City.. Fået det til odds 1.49 på betfair..

• Svara