FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Darlington - Cambridge

• 01
    Leandinho
    den 15 december 2011 10:13

Sidste weekend havde jeg et spil mod Darlington, hvor jeg beskrev klubbens skadessituation:

http://www.spilxperten.com/odds%20eksperttips%20fodbold%20oddseksperter%20dk%20tips%20spilfiduser%20fodbold/2011/Leandinho/Grimsby-Darlington-63717.aspx

Situationen er kun blevet alt værre for Darlington, som denne weekend er blevet pålagt et transfer embargo af FA, fordi flere spillere påstår, at de har løn til gode.

BBC har lavet en glimrende artikel, hvor jeg sakser lidt fra, bl.a. en kronologisk linje over de triste begivenheder:

March 2006: George Houghton takes control of the club from Stewart Davies.

February 2009: Club goes into administration again.

June 2009: Vice-chairman Raj Singh replaces Houghton.

May 2010: Darlington relegated from the Football League.

February 2011: Holding company goes into receivership over debt to creditors.

April 2011: Stadium goes up for sale. No buyer found, so stadium passes to major creditors Scott and Sizer.

October 2011: Mark Cooper and assistant Richard Dryden leave the club, Craig Liddle takes on the job.

November 2011: Singh seeks offers to buy the club after revealing personal losses of £80,000 a week.

December 2011: Darlington placed under a player embargo as some players claim they have not been paid

Chairman Singh har offentligt været ude at kritisere spillernes indsatser og forlangt en lønnedgang for, at forretningen kunne løbe rundt. To spillere har modsat sig dette, og stemningen i truppen kan umulig være god.

I forvejen er formen elendig hos Darlington, som inden exit'en i FA Trophy måtte lade sig nøje med 0-0 mod kummerlige Kettering, som er gået konkurs og stiller med et rent skrothold.

Man var uden en angriber i truppen mod Grimsby, og selvom der stadig er chance for, at nogle af de skadede når tilbage, så skal man være længder under Cambridiges niveau.

Universitetsbyen har tabt færrest kampe af alle hold i rækken, men har samtidig også spillet 10 kampe uafgjort. Det rækker dog stadig til en placering i toppen af Conference, og man har blot tabt en af de seneste 20 kampe (!) - vel at mærke til topholdet Southport.

Har været i lidt af en scoringskrise den sidste måneds tid, men har haft 11 dages pause siden kampen mod Ebbsfleet (FA Trophy kamp i mellem mod Boreham Wood, hvor man sparede flere stamspillere)

Har rækkens næstbedste defensiv, kun overgået af det absolutte tophold fra Wrexham, og jeg har uhyggeligt svært ved at se Darlingtons decimerede angreb bombe mål ind her, når de ikke kunne passere Ketterings angreb.

Kører også tre units på en "Cambridge 1-0, 2-0 eller 3-0" seperat.

• Svara
  • 02
    conelly
    den 15 december 2011 10:13

Jeg synes faktisk, at der er flere ting, som du godt kunne have taget med i denne analyse og det er det faktum, at Darlington ikke har været påvirket af situationen de seneste 6 kampe i ligaen, hvor de kun har lidt et nederlag til Wrexham på 3-1 på udebane. Så 2-3-1 er vel ikke dårligt, når man ser på de problemer der er. Så jeg er på ingen måde enig i, at Darlingtons form er elendig, når man ser på ligaen isoleret set. Det er vel meget godt, kun at have lidt et nederlag i de seneste 6 kampe?

• Svara
  • 03
    Leandinho
    den 15 december 2011 10:25

DU PYNTER DIG MED LÅNTE FJER! SMÆKFYLDT MED FEJL! Og du skulle forestille at være jurist?!?

* Man tabte 1-2 til Wrexham, ikke 1-3

* Man er ikke 2-3-1, men 3-2-1 i de sidste seks ligakampe.

Fy for h......, dine kommentarer burde tjekkes op fremover...

Ah, I needed that.

• Svara
  • 04
    Leandinho
    den 15 december 2011 10:31

Og nu mere seriøst:

Du har ret - formen taget over seks kampe står det slet ikke så slemt til endda i Darlington. Jeg vil bare hellere fokusere på en kortere periode, da holdet, der eksempelvis spillede 0-0 mod Kettering, er markant svagere end det hold, der eksempelvis slog Telford 1-0 i starten af november. Fem mand mangler fra den tid, og så tillægger jeg transferembargoen en pæn andel i spillet her, da det umuligt kan være godt for truppen - enten i form af en "Os-mod-jer" stemning blandt de spillere, som har accepteret lønnedgang contra dem, som nægter, eller bare et generelt breakdown i form af dårlig moral på holdet.

Darlingtons 11 point i de seks kampe er i øvrigt i fem af seks tilfælde kommet mod hold udenfor top10. Cambridge afgjort et level over.

• Svara
  • 05
    conelly
    den 15 december 2011 10:40

super mange tak for svaret

• Svara