FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Danmark - Sverige

• 01
    Spas
    den 9 november 2011 23:53

Danmark - Sverige, altid en lækker begivenhed, vel egentlig helst med krigsmaling i ansigtet, og med masser af grønne tuborg, for at være fejre de rød-hvide på dansk manér.

Set med analyse-brillerne på, så vil jeg vurdere denne kamp til at være ganske lige. Begge hold kommer med en sejr over tophold i bagagen (Danmark; 2-1 over Portugal, Sverige; 3-2 over Holland), og vil både have selvtilliden og vindermentaliteten i orden.

Dog tror jeg at kampen kan gå begge veje, men tvivler ærligt talt på at begge hold kan finde samme gejst frem som sidst, da dette jo blot er en venskabskamp, og ingen af holdene spiller for at kvalificere sig, som sidst.

Danmark er inde i en god periode, og specielt profiler som Krohn-Dehli, Rommedahl, Zimling, Eriksen, Bendtner osv. er begyndt at spille ganske godt sammen på det danske hold.

Sverige har jo selvfølgelig også deres profiler, Zlatan osv., og har bestemt intet dårligt hold!

Jeg er sikker på det bliver en noget chancefattig kamp (bare hvad jeg tror), og at det meste af kampen kommer til at udspille sig på midten af banen, fremfor i netmaskerne.

Jeg vil tro der er ca. 30-35% chance for et kryds i denne kamp, og vælger derfor at lægge 4 units på dette resultat.

• Svara
    • 02
      Badpublicity
      den 9 november 2011 23:53

Hej spas, der er nogle ting ved dit bet jeg gerne lige vil kommentere, 1) Mange at de danske profiler du nævner vil ikke spille kampen, Eriksen har spille mange kampe og vil blive sparet Udtalt af Morten Olsen, Også udtalt at der skal prøves ting, og wass nok spiller højrefløjen ikke rommedahl.
      Bendtner har været syg optil kampen.

Og ja sverige har deres profiler dem nævner du ikke meget om, jo lige Zlatan.
      Dog nævner du ikke at han har scoret i den sidste 3-4 Milan kampe i streg og ser skarp ud? heller ikke Sebastian Larsson, som imponere alt, og alle i PL nævner du.

Alt i alt en analyse hvor du ikke bidrager med noget ny viden om kampen, eller hvorfor egentlig man skal spille krydset, blot at du tror det bliver en kamp på midten og der er 30-35% for X.
      Jeg er dog enig i at kampen kan blive uafgjort da begge hold bedst kan leve med det? men er det ikke sådan altid? Desuden tror jeg på en Chancerig affære pga de mange udskiftninger og at det er en nabo nation, som man ville elske at slå.

Ps håber det ikke var for "hårdt" sagt men der skal vel være lidt saglighed bag tippet? ellers kan vi alle vel bare skrive hvad vi tror, og det er vel ikke meningen?

• Svara
    • 03
      Spas
      den 10 november 2011 09:13

Hey!

TIl at starte med, så må jeg nok give dig ret i at det var et lidt halvhjertet tip. Følger generelt ikke så meget med i landsholdsfodbold (profilmæssigt. osv), det var mest pga. jeg ikke fandt nogle andre kampe jeg så værdifulde i weekenden, at jeg tænkte jeg ville smide den herinde.

Må indrømme, vidste ikke det med Eriksen, men Bendtner har meldt klar i hvert fald, og mht. Wass, så er Rommedahl stadigvæk udtaget, og har stor mulighed for at komme på banen.

Jeg er glad for at du kritiserer og kommer med dine synspunkter, jeg er stadig "ny" herinde, og må nok indse jeg bare skal holde mig til det jeg ved lidt mere om ;-)

God dag!

• Svara