FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Danmark Spiller (Em 2012)

• 01
    TheMadDane
    den 17 november 2011 18:11

Spillet går ud på om FCNs dygtige forsvarsmand er med i truppen til EM 2012. Han er blot 19år, og er allerede inde og snuse til landsholdet, han har virket lidt ustabil de første 2 kampe, med nogen unødvendige bold tab osv, men ikke desto mindre bliver han sandsynligvis kun bedre det næste års tid, og dette vil blot øge hans chance for udtagelse. De fleste kender ham nok rimeligt, og han har gjort det flot i Superligaen.

Mener odds 5 er for højt

CV: 25%

• Svara
    • 02
      Charlie Bandana
      den 17 november 2011 18:11

Hvilken plads har han på banen? Hvem er hans konkurrenter på pladsen? Passer han ind i Morten Olsen's måde at spille på?

Er selv i tvivl mht værdien i spillet, så det vil jeg ikke udtale mig om. Men der skal da ihvertfald også tænkes på at selvom han har klaret det flot i Superligaen og har fået ros for det, så er der et godt stykke op til modstanderne til EM.

• Svara
      • 03
        TheMadDane
        den 17 november 2011 18:39

Hvis du GAD at læse analysen ordentlig igennem vil du få svar på hans plads på banen. Jeg vil stadig mene, at han kun kan blive bedre på det år, og da han allerede har spillet 2 kampe (Dog venskabskampe), at der er stor chance for at han er med til EM. Sikkert? Nej langt fra, men kan stadig finde 25% chance.

• Svara
      • 04
        Original
        den 17 november 2011 20:35

Vi må forvente Daniel Agger og Simon Kjær er selvskrevne på pladserne. Hvad med en Bo Svensson og en Leon Andreassen? Leon har godt nok ikke spillet meget, men stadig lang tid til EM. En Bjelland ligger foran Okore i landsholdshiarkiet. Jeg mener han er langt fra, og især fordi mange af spillerne er skadet. Bjelland, Simon Kjær og Bo Svensson (sidstnævnte er jeg ikke sikker på)

• Svara
      • 05
        TheMadDane
        den 17 november 2011 20:39

Nu skal han ikke starte inde. Men blot være med i truppen. Og jeg tror der er stor chance for at han er med som reserve.

• Svara
      • 06
        Badpublicity
        den 8 december 2011 23:41

Nu er Leon andreasen ikke centerforsvarer? som om han er med er vel ligegyldigt?, Bjelland, Kjær, Agger udgør de tre sikre mm. de er skadet dvs Okore skal ha den sidste plads? og Jeg tror nu den går til Zanka der forventes klar efter vinterpausen.

Okore kom i kamp for DK så elfenbenskysten ikke kan bruge ham, dog er han med på liga og han er fremtidens mand men Em tvivler jeg på mm. en af d 4 overstående bliver skadet...

• Svara
    • 07
      Spas
      den 24 maj 2012 13:22

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-50634212:overraskelse-okore-skal-til-em.html

Vupti! Well played.

• Svara