FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Danmark - Norge

• 01
    Van Basten
    den 6 september 2011 14:04

Underen her.

”0-0 er ikke det dårligste resultat… Hvis det ender 0-0, vil Danmark sammenholdt med 1-1 i Oslo i den omvendte kamp være bedre end Norge indbyrdes, og det kan blive afgørende i forhold til slutstillingen.” – Morten Olsen ifølge DR Sporten.

Ovenstående er brænde på bålet for os, der i forvejen havde forestillet og en defensiv affære. Danmark og Norge kende hinanden rigtig godt, og det ser ud til virkelig at blive et taktisk opgør denne gang.

Danmark har mest brug for pointene, men et vigtigt mål for Olsen er også at holde nullet, efter de defensive problemer mod Skotland. Et anden faktor, der også taler for spillet er, at det formentlig bliver en ude-af-form Nicklas Bendtner, der kommer i front for danskerne.

2 units på under 2,5 mål, der kan spilles til odds 1,73 ved 188bet.

• Svara
    • 02
      vixen
      den 6 september 2011 14:04

Ligner et superspil, Van B, om det så bliver et monster public bet eller ej. Nu vil jeg ikke selv lægge det samme spil ud for sent i processen, men jeg er tungt på Under og vil trade den alt efter fedtspil og missede afleveringer... Endnu en faktor i Unders favør er efter min mening den forventede, kraftige blæst. Jeg har tjekket DMI/Weather.com/Wunderground.com , og alt tyder på en kraftig blæst på 30-35 km/t med/uden regn (regnen forventes først omkring midnat, men kunne komme tidligere). Lige nu blæser det rigtig pænt her 20 km fra København.

Stærk blæst kan på ingen måde hjælpe positivt på hverken kvikke danske kombinationer eller indlæg, som særligt nordmændene, men også danskerne i deres træning op til kampen, fokuserer på.

Jeg ser frem til et norsk-norsk opgør med masser af tætte markeringer og upræcise indlæg. Nu ikke et tidligt mål via en *"¤%"&¤ forsvarsfejl eller et klodset straffespark...(ANTI-JINX DISCLAIMER FLUKS NOTERET)

• Svara
    • 03
      NN
      den 6 september 2011 16:45

Jeg læser det ikke som andet end spin!

Hvad i alverden skal man bruge en bedre indbyrdes stilling mod Norge til, når det samtidig kræver fuld pointhøst ude mod Cypern og hjemme mod Portugal - ellers er vi stort set sikre på en 3. plads i gruppen (Norge møder hjemme Cypern og Portugal møder hjemme Island).

Portugal ser skræmmende gode ud og selv ikke den største jubeloptimist, ville satse på fuld gevinst mod et portugisisk mandskab, når man kan afgøre sagerne hjemme mod Norge. Lad mig lige opsummere stats fra DK-Portugal for 2 år siden i Parken: 1-14 i skud på mål og 5-27 skud i alt, 3-8 i hjørnespark.

Danmark SKAL vinde denne kamp, ellers er det goodbye EM.

• Svara
    • 04
      zAAz
      den 6 september 2011 20:04

Det ligner uden tvivl en målfattig kamp, men odds 2.55 på over 2,5 mål ved bet24 virker ikke dårligt...

• Svara